26. dubna 2001
Star Alliance hodlá v letošním roce zprovoznit nový pokrokový informační systém, který bude cestujícím v reálném čase pomocí SMS zpráv nebo e-mailu poskytovat informace o kterémkoliv letu aliance – například, zda letadlo přiletí včas, nebo zda bude spoj zpožděn či zrušen. Zákazníci si přitom budou moci zvolit, jak a kdy chtějí o svém letu obdržet zprávu a zda má být upozorněna i další osoba. Na konci března v Londýně to uvedl ředitel Star Alliance Seamless Service and Product Development Paul Van Doninck. Představitelé Star Alliance při této příležitosti oznámili, že aliance zpřístupnila automaticky aktualizované letové řády určené pro PC a osobní elektronické diáře. Letové řády obsahují informace o více než devíti tisících letech denně, které členové aliance provozují. Letové řády jsou automaticky aktualizovány pokaždé, když se PC nebo organizér synchronizuje se zdrojem. Rozhodující roli při poskytování bezdrátových služeb hraje vlastní síť Star Alliance nazvaná StarNet. Tato síť spojuje počítačové systémy všech členů aliance a umožňuje vzájemnou komunikaci jinak nekompatibilních systémů. Představuje základní infrastrukturu, která zákazníkům zabezpečuje přístup ke všem systémům provozovaným členy Star Alliance. Star Alliance v současné době sdružuje letecké společnosti Lufthansa, United Airlines, SAS, Thai Airways, Varig, Ansett Australia, Air New Zealand, Air Canada, All Nippon Airways, Austrian Airlines, Singapore Airlines, British Midland a Mexicana.