17. července 2017
17.7. - Šest měsíců je průměrná délka pronájmu vozidla v rámci nového produktu společnosti LeasePlan nazvaného FlexiPlan. Vychází vstříc poptávce firem po jednorázových krátkodobějších pronájmech, než jaké nabízejí tradiční formy operativního leasingu. Podniky FlexiPlan potřebují například během sezonních zakázek, v mezidobí při čekání na nový automobil anebo pro pracovníky najaté na časově omezené projekty.
„Díky produktu FlexiPlan nyní pokrýváme sto procent potřeb pro řešení správy firemní flotily,“ říká Petra Ochová, Business Development Director české pobočky LeasePlanu. FlexiPlan je koncipován tak, že zákazník poptá určitou kategorii vozidla a LeasePlan mu obratem přidělí vůz, který je k dispozici pro vybrané období. Nejčastěji zákazníci volí střední třídu, do které spadá třeba Škoda Octavia, ale LeasePlan dokáže zajisti i nižší či vyšší modely podle klientských preferencí.
„Klienti oceňují, že vůz mají okamžitě k dispozici. Za velký bonus považují fakt, že auto mohou kdykoli vrátit, aniž by jim hrozila nějaká penalizace,“ dodává Petra Ochová.
Délka pronájmu se u FlexiPlanu pohybuje v rozmezí jeden měsíc až dva roky. Stejně jako u klasických forem operativního leasingu se pak zákazník nemusí v podstatě o nic starat. Splátka garantovaná po celou dobu pronájmu zahrnuje škálu všech podstatných služeb: financování vozu, servis, sezonní pneumatiky, pojištění, asistenční služby i všechny povinné platby, tedy silniční daň, dálniční známku a koncesionářský poplatek za rádio.
(tj)