KLM

KLM inovovala služby na evropských linkách

Nizozemská letecká společnost KLM Royal Dutch Airlines od začátku června změnila svůj produkt pozemních služeb a služeb na palubách letadel na evropských linkách. Nový produkt umožňuje cestujícím vybírat ze tří produktových konceptů – Base, Economy a Select, kterým odpovídají i ceny letenek. Na tiskové konferenci v Praze to na konci května oznámil ředitel KLM v České republice František Šiling.

„Současná business třída byla na evropských letech nahrazena tzv. třídou ‚KLM Europe Select‘ a turistická třída se nově nazývá ‚KLM Economy‘,“ řekl František Šiling s tím, že nabídkou transparentní cenové struktury a jasných služeb vychází KLM vstříc měnícím se požadavkům cestujících a současné poptávce. Nové koncepty cestujícím umožňují pružněji rezervovat letenky a zároveň dopravce poskytuje komplexnější služby při odbavení.

Se zavedením nového produktu očekává KLM podle svého vedení nárůst cestujících na evropských linkách o deset procent, posílení pozice na evropském trhu a snížení nákladů. Změna produktu na evropských linkách přinese podle vedení KLM cestujícím, kteří zvolí koncept Select, až dvacetiprocentní snížení ceny letenek.

KLM rovněž nabízí lepší podmínky při rezervaci letenek přes internet. „V současné době prodáváme přes internet asi dvě procenta všech letenek v ČR a do konce roku očekáváme nárůst na hodnotu přibližně tří procent,“ řekl František Šiling a doplnil, že dopravce předpokládá, že na konci roku budou elektronické letenky tvořit 15 procent všech celosvětově vystavených letenek KLM.

(mna)

spinner