DKV Truck Service

Asistenční služby DKV Truck Service využívá stále více řidičů

Asistenční služby DKV Truck Service využívá stále více řidičů

PRAHA (30.4.) – Prostřednictvím nepřetržité asistenční služby DKV Truck Service vyřešilo v loňském roce na 300 tisíc řidičů kamionů technický problém. Oproti předchozímu roku vzrostl počet žádostí o pomoc v nouzi o více než 10 000. „Díky zjednodušení systému pro zajišťování asistenční služby a rozšíření využívané servisní sítě se nám podařilo ve většině případů poskytnout odbornou pomoc do 30 minut od nahlášení závady,” říká Manfred Detela, ředitel divize Vehicle Services DKV Euro Service.

Podle jeho slov lze 95 procent poruch řešit přímo na místě. Nejčastějšími příčinami přerušení jízdy bývají poškozené pneumatiky a závady na elektronice. „V okamžiku, kdy servisní centrála převezme hovor, operátoři servisního centra DKV mluvící několika světovými jazyky zkoordinují vše, co je třeba udělat,“ vysvětluje Manfred Detela. Pokud okamžitá oprava není možná, DKV Truck Service zajistí odtah vozidla. „Důležitý je intenzivní dialog s našimi kvalifikovanými servisními partnery,” vysvětluje dále.

Asistenční služba DKV Truck Service zahrnuje odstraňování poruch, vyproštění, odtah či zprovoznění vozidla a dokonce i zprostředkování náhradního automobilu. Mimo to zajišťuje přepravu vozidel zpět do země původu, překládku nákladu, tlumočnické a překladatelské služby, rezervace hotelů pro řidiče a doprovod, rezervaci jízdenek a pomoc při výměně či získání nových dokladů.

Pracovníci asistenční služby poskytují rovněž bezplatný informační servis, který zahrnuje například zjištění adresy nejbližšího servisu, čerpací stanice apod. Pro lepší kontrolu nákladů za služby DKV Truck Service si mohou zákazníci stanovit individuální limit pro výši plnění za služby spojené s nouzovým voláním. Do zvoleného limitu může řidič vozidla platit kartou DKV bez schvalování. Pokud by byla cena vyšší, DKV obratem zákazníka zkontaktuje a on sám se rozhodne, zda má být služba poskytnuta.

(tj)

spinner