DPMB spouští novou kampaň s reálnými cestujícími v hlavní roli

20. ledna 2025
„Jsme víc než MHD“, to je název nové letákové kampaně, kterou spouští Dopravní podnik města Brna. Skládá se ze tří částí, které bude dopravce postupně představovat v průběhu roku. Cestující mohou kampaň vidět především ve vozech veřejné dopravy.

Téměř tři a půl tisíce letáků zaplavilo fabiony vozů brněnského dopravního podniku. Na sedmnácti různých vizuálech je k vidění první fáze nové kampaně s názvem „Jsme víc než MHD“. Ta volně navazuje na úspěšnou „náborovku“, s kterou podnik přišel v druhé polovině roku 2023. „Opět jsme vsadili na lehkou nadsázku, vtip a jednoduchost. Naším cílem je poukázat na to, že brněnská MHD – potažmo DPMB – nejsou jen a pouze vozy, jimiž lidé cestují a tráví v nich svůj čas. Na tento fakt nahlížíme z různých aspektů, a tak vznikly jednotlivé části této letákové kampaně,“ přiblížil Miloš Havránek, generální ředitel DPMB.

V první části se kampaň zaměřuje na to, co všechno lze v šalinách, trolejbusech a autobusech dělat a čím vším pro cestující Dopravní podnik města Brna a jeho služby jsou. Na letácích se tak objevují například následující hesla: „Jsme místo, kde se můžete odvázat“, „Jsme místo, kde o chůvy není nouze“, „Jsme váš kosmetický salon“ a další.

„V naší nové kampani vystupují lidé, které můžete potkávat při svých cestách MHD. Oslovili jsme reálné cestující, kteří naše služby každodenně využívají,“ prozradil Havránek. Na vizuálech k první části kampaně se tak vystřídaly na dvě desítky aktérů z řad běžných cestujících. Ti se mohli přihlásit přes výzvu, kterou DPMB v loňském roce uveřejnil na sociálních sítích a na svém webu.

„Tváří kampaně jsem se chtěla stát, protože Brno , a hlavně brněnskou MHD využívám od šesti let. První věc, kterou jsem udělala, když jsem se sem přistěhovala byla, že jsem si šla jako správná Brňačka koupit čtvrtletní šalinkartu a cítila se jako velká frajerka,“ uvedla Šárka Toužínová, jedna z tváří kampaně. „Jsem srdcař, MHD jezdím hlavně do práce, Brno miluji a nedám na něj dopustit. Po vícero cestách po světě považuji brněnskou MHD za nejlepší na světě, a proto jsem se na kampani chtěl podílet,“ dodal Ondřej Makeš, další z aktérů.

S jednotlivými vizuály kampaně se mohou lidé seznámit především v tramvajích, trolejbusech, autobusech a také na sociálních sítích podniku. Dohromady má tři části. Zbylé dvě podnik představí v průběhu roku 2025.

(lan)

Foto: DPMB

spinner