23. března 2013
Systém servisních služeb pro nákladní pneumatiky Conti360° Fleet Services se od spuštění před třemi lety velice úspěšně rozvinul a využívá jej stále více dopravců. Na konci února to v Hannoveru u příležitosti třetího výročí služby uvedli zástupci společnosti Continental, která systém provozuje.
Dopravci podle nich profitují z výhod celoevropsky jednotných služeb ve standardizované formě za výhodné ceny. Conti360° Fleet Services jim se svými pěti moduly – ContiFitmentService, ContiFleetCheck, ContiFleet-Reporting, ContiCasingManagement a ContiBreakdownService – poskytuje služby na velmi vysoké úrovni. „S našimi kompletními službami pro vozový park pod jednou střechou jsme přišli ve správnou dobu. Provozovatelé vozového parku si přejí více služeb a záruky mobility. Naše nabídka servisních služeb Conti360° Fleet Ser-vices splňuje tento požadavek, zajišťuje mobilitu vozového parku a dokáže dopředu vypočítat náklady na pneumatiky,“ řekl Martin Burdorf, vedoucí oddělení Fleet Management Continental Truck Tires EMEA (Evropa, Střední východ, Afrika).
Nabídka strukturovaná do jednotlivých servisních modulů je podle Martina Burdorfa k dispozici v mezinárodním měřítku na vysoké kvalitativní úrovni a pomáhá minimalizovat náklady na pneumatiky ve vozovém parku. Každý zákazník si může nechat sestavit balíček servisních služeb přímo na míru tak, aby optimálně odpovídal jeho požadavkům. V řadě zemí mají zákazníci možnost si vybrat mezi servisní smlouvou Conti360° v závislosti na poskytnutých službách a kilometrovou smlouvou Conti360° jako variantou kompletních paušálních sazeb.
Služby na míru
Conti360° Fleet Services zahrnuje všechny služby, které se týkají vybavení nákladních vozidel a autobusů pneumatikami. Začínají výběrem správné pneumatiky, jejím zakoupením a odbornou montáží, kterou provede ContiFitmentService. Zákazníci si mohou své pneumatiky klasicky koupit nebo je používat za paušální kilometrové sazby. V rámci ContiFleetCheck sledují pracovníci pneumatiky během celé jejich životnosti až do plánovaného nákupu dalších pneumatik. Několikrát za rok provádějí inspekci všech pneumatik, kontrolují případná poškození a pravidelně měří hloubku dezénu a tlak vzduchu. ContiFleetChecks ukazují stav pneumatik v průběhu času a dokumentují opravy prováděné během servisních prací. ContiFleetReporting zákazníkům kompletně dokumentuje všechny údaje vztahující se k pneumatikám, zprávy o stavu a analýzy nákladů. ContiCasingManagement je modul, který řídí po skončení prvního života pneumatik jejich sběr, prohlídku a odvoz koster k protektorování nebo recyklaci.
Služby Conti360° Fleet Services jsou v současnosti aktivní na trhu ve čtrnácti zemích – v Německu, Belgii, Velké Británii, Irsku, Francii, Itálii, Španělsku, Polsku, České republice, Rakousku, na Slovensku, v Maďarsku, Dánsku a Švédsku. Postupně budou podle zástupců společnosti Continental následovat další země. Nonstop 24hodinovou asistenční službu Continental nabízí ve 37 evropských zemích.
Evropská asistenční služba
Pokud se během provozu vozidla nějaká pneumatika poškodí, služba ContiBreakdownService zkrátí prostoje na minimum. V dopravních relacích mezi západem a východem Evropy se díky tomu zájem firem o servisní služby Continental zvýšil o více než osm procent. Výhodou je, že v případě poškození pneumatiky komunikují pracovníci na horké lince Conti360° při zajišťování okamžité pomoci v jazyce řidiče.
„Pro samotnou asistenci je připravena servisní síť přibližně 2500 vybraných partnerů Conti360° po celé Evropě. Nacházejí se zejména v městských aglomeracích a na všech důležitých dopravních trasách, aby mohli zákazníkům rychle pomoci. Časově náročné a často i nákladné hledání místního prodejce pneumatik tak pro naše smluvní partnery odpadá,“ řekl Martin Burdorf.
Služba ContiBreakdownService je podle něj nejčastěji využívána při poškození pneumatik ostrým předmětem, po najetí na obrubník či při ucházející nebo proražené pneumatice.
(lan)