18. března 2013
PRAHA (18.3.) – Skupina Volvo zahájila na konci roku revizi své prodejní a servisní sítě Volvo Trucks a Renault Trucks v Evropě s cílem zlepšit hustotu servisní sítě a kvalitu služeb pro zákazníky v jednotlivých zemích. Síť Volvo Trucks a Renault Trucks v České republice byla součástí této revize, na jejímž základě bylo rozhodnuto o jejich sloučení s účinností od 15. března roku 2013.
V předchozí struktuře skupiny Volvo v Evropě fungovaly dvě samostatné sítě pro Volvo Trucks a Renault Trucks. V zemích, kde mají obě značky silné postavení na trhu, bude toto uspořádání zachováno. Na trzích, kde jedna nebo obě značky nemají dostatečně silné postavení, vidí skupina Volvo příležitost v jejich integraci. To zákazníkům přinese výhody v podobě silnější sítě a širší nabídky produktů z jednoho prodejního místa.
V České republice bylo rozhodnuto o sloučení aktivit Volvo Trucks a Renault Trucks do jedné integrované sítě, v důsledku čehož došlo i ke sloučení české centrály Volvo Trucks a Renault Trucks do jedné organizace. Každá ze značek má i přes toto sloučení nadále vyhrazený samostatný obchodní tým. Robert Grozdanovski, dříve generální ředitel Volvo Trucks v České republice, se od 15. března ujal funkce generálního ředitele Volvo Group Trucks Sales & Marketing v České republice.
„Servisní a prodejní síť má velký význam pro zajišťování špičkových služeb pro naše zákazníky,“ řekl Robert Grozdanovski. „Provedením této změny zvýšíme hustotu servisní sítě v České republice a tím dosáhneme lepší kvality služeb pro všechny zákazníky. V současné době na integraci usilovně pracujeme a jsem přesvědčen, že v následujících měsících budeme mít další informace. Navíc v červnu představíme naprosto nové modelové řady Renault Trucks, a tím naplno rozvineme potenciál obou značek skupiny Volvo v České republice,“ dodal.
(lan)