24. června 2016
24.6. - Společnost UPS oznámila řadu vylepšení své sítě pro pozemní přepravu, která zákazníkům v Evropě nabídne více exportních příležitostí. Ti budou moci využívat výhody pramenící z rychlejší služby UPS Standard® při přepravě zásilek v rámci celého kontinentu. Tuzemští zákazníci z Brna, Ostravy a přilehlých oblastí ocení rychlejší službu při posílání zásilek do Belgie, Finska, Francie, Irska, Lucemburska, Německa, Nizozemska, Portugalska, Rakouska, Španělska, Švédska a Velké Británie.
„Přestože našimi nejrychlejšími službami budou vždy expresní služby, podařilo se nám až o dva dny zkrátit tranzitní dobu pro naše ekonomicky nejvýhodnější služby přeshraniční přepravy,” uvedl NandoCesarone, prezident společnosti UPS pro oblast Evropy. „UPS se zavázala do roku 2019 investovat dvě miliardy dolarů do své evropské sítě a infrastruktury. Modernizace pozemní přepravní sítě je součástí této investice a umožňuje našim českým klientům rychleji a efektivněji získat nové trhy,” pokračoval Cesarone.
Evropská asociace EcommerceEurope odhaduje, že internetová ekonomika v Evropě poroste na 6,6 procenta evropského HDP v roce 2020, z 2,2 procenta v roce 2014. Tento nárůst elektronického obchodování vypovídá o stále silnějším postavení zákazníka, které nemá obdoby, ať už jde o přepravu zboží pro osobní potřebu, realizaci dodávky či servisní nákupy v tradičních odvětvích, jako jsou průmyslová výroba nebo automobilový průmysl.
Podle studie UPS Pulse ofthe Online Shopper™ 58 procent on-line zákazníků opouští nákupní košík ve chvíli, kdy mají pocit, že doba doručení je příliš dlouhá. Kromě toho 43 procent zákazníků tvrdí, že pozdní doručení snižuje pravděpodobnost, že by si u stejného obchodníka nakoupili zboží znovu. Služba UPS Standard s rychlejším doručením za přijatelnou cenu umožňuje českým firmám zvyšovat spokojenost zákazníků.
Rychlejší čas dodání znamená také více příležitostí pro všechny firmy v Evropě díky využití výhod exportu. Podle průzkumu UPS 2015 European SME ExportingInsights provedeném mezi více než tisíci majiteli malých a středních firem mají exportující firmy významný náskok před těmi, které podnikají pouze v rámci své domovské země.
(tj)