E-Commerce

DB Schenker Logistics posiluje svoji pozici v e-commerce

DB Schenker Logistics posiluje svoji pozici v e-commerce

FRANKFURT NAD MOHANEM/ESSEN/PRAHA (5.6.) – Společnost DB Schenker Logistics začala jako první světový poskytovatel 3PL logistiky využívat technologii CarryPick. Automaticky řízené vozíky (AGV – Automatic Guided Vehicles), určené pro bezobslužnou přepravu nákladu po vyznačené trase, mají firmě pomoci k posílení pozice v e-commerce logistice. Roboti a automatizované balení zásilek radikálně mění způsob, jakým společnost zpracovává online objednávky.

Technologie CarryPick je součástí Swisslog Click&Pick® e-commerce portfolia. Aktuálně ji v kombinaci s integrovanou balíkovou přepravou využívá Lekmer.com, jeden z největších skandinávských online prodejců hraček. Jádrem tohoto řešení jsou automaticky navádění roboti, kteří přiváží pojízdné regály na třídící linky.

„CarryPick je nový přírůstek do naší e-commerce strategie. Skvěle doplňuje již zavedená řešení pro dedikované e-commerce zákazníky a komplexní logistické operace, které úspěšně nabízíme a řídíme pro nejrenomovanější světové značky v oblasti elektroniky a spotřebního zboží,” říká Tim March, manažer logistiky pro spotřební průmysl ve společnosti DB Schenker. „Rádi bychom využili technologii CarryPick na vybraných světových trzích pro zákazníky s velkým online byznysem. Ti totiž vyžadují rychlejší zpracování objednávek a výrazné zlepšení poměru produktivity a efektivity v rámci snižování operačních nákladů,” dodává March.

Kromě zpracování online objednávek se DB Schenker ve svém e-commerce portfoliu zaměřuje také na reverzní (zpětnou) logistiku (s ohledem na mnohem větší množství vrácených online objednávek v porovnání s kamennými prodejnami), a další řešení pro e-shopy a jejich zákaznický servis.

(red)

spinner