Authentica Fulfillment rozšiřuje řady klientů

Authentica Fulfillment rozšiřuje řady klientů

27.5. - Brněnské logistické centrum Authentica Fulfillment rozšířilo své portfolio více než 50 klientů o další známé značky. První z nich je Sanasport, prémiový multisport, který se rozhodl přesunout svůj sklad o velikosti 1 100 metrů čtverečních do skladu Authentica Fulfillment – to jim dle predikcí ušetří až 1,7 milionu korun ročně. V brněnském fulfillmentu expeduje zboží také společnost Testuj.to, známá platforma Evy Čejkové spojující mikroinfluencery se značkami, které hledají ověřené recenze pro své produkty, a brněnský Boardcubator, který má na kontě několik úspěšných crowdfundingových kampaní v rámci vývoje deskových her.

Společnost Sanasport vznikla v roce 2009 jako specialista na běžeckou výbavu. Nyní nabízí široký sortiment sportovního vybavení a oblečení pro různé aktivity, včetně běhu, turistiky, cyklistiky, horolezectví, fitness, florbalu a volejbalu. Společnost Sanasport je známá svou rychlostí a spolehlivostí dodání zboží, což potvrzují recenze spokojených zákazníků. Na trhu jsou již 14 let, mimo e-shop mají také kamennou prodejnu a své zboží prodávají do 14 zemí Evropy. S rozrůstajícím se sortimentem začala společnost řešit otázku vlastní expedice nebo outsourcingu. Nakonec se rozhodli pro uvolnění vlastních kapacit a přesun svého skladu do skladu Authentica Fulfillment.

„Klíčových důvodů k využití služeb Authentica Fulfillment bylo hned několik. Primárním důvodem bylo uvolnění našich kapacit, které nyní budeme moci více soustředit na byznys a pokračující expanzi. Dalším důvodem je pokrytí velkého náporu při black friday, kdy se počet objednávek zvýší i o 50 %, a v neposlední řadě hrála roli také úspora, kterou nám společnost predikuje,“ komentoval spolupráci Zbyněk Muzikář, jednatel AVORI, vlastníka značky Sanasport.

„Jsme rádi, že zakladatelé společností přemýšlejí nad úsporou a efektivnějším využitím svých kapacit, které obyčejně věnují operativním činnostem. O to víc nás těší, že jim s tím můžeme pomoci a navíc firmě ušetřit i nějaké peníze,“ komentoval spolupráci Petr Litavec, CEO Authentica Fulfillment.

Řešení specifických požadavků

Klientské portfolio Authentica Fulfillment se rozrostlo také o Boardcubator, brněnskou společnost, která od roku 2015 vyvíjí nové deskové hry. Boardcubator nejprve představuje hry a sbírá objednávky na Kickstarteru. Podle poptávky pak vyrábí přesný počet kusů. Například loni firma zaznamenala velký úspěch s hrou Project L, kdy při novém vydání splnila svůj původní cíl 15 tisíc EUR na 2 677 % a získala od hráčů objednávky za 400 tisíc EUR, tedy více než 10 milionů korun. „Po výrobě a naskladnění nové hry musíme najednou rozeslat až k deseti tisícům krabic, což je diametrálně odlišné od většiny klientů, kteří mají zásilky více rozloženy v čase. Jde pro nás o výzvu a testuje to naše schopnosti popasovat se se zvýšenou zátěží na naše procesy a kapacity,“ uvedl Petr Litavec.

Mezi dalšími novými klienty je platforma Testuj.to, která spojuje firmy a mikroinfluencery, kteří mohou získat produkt zdarma nebo slevu výměnou za autentické recenze.Authentica Fulfillment se společnosti již půl roku stará o přepravu tuzemských i zahraničních zásilek. „V Authentica vidíme výhody hlavně v zjednodušení celého procesu a konsolidaci přepravy pod jednu firmu. Dříve jsme balíčky posílali sami z kanceláře a využívali různé dopravce. Nyní nemusíme řešit přijímání zboží, skladovací prostor pro větší balíky a zajišťování obalového materiálu pro konkrétní produkty,‘‘ komentovala spolupráci s Authentica Fulfillment Eva Čejková, CEO společnosti Testuj.to. „Máme možnost odeslat zásilky okamžitě, nebo je také uschovat, dokud je potřeba. To se nám hodí hlavně v případě početnějších zakázek, kdy je rozesílka rozdělena do více částí. Vždy se můžeme spolehnout, že jsou balíčky poslány v domluvený termín,‘‘ dodala Eva Čejková.

Fulfillment: dlouhodobý trend v české ecommerce

Společnost Authentica minulý rok dosáhla obratu ve výši 150 milionů korun, zdvojnásobila poptávku po svých službách a narostl také počet jejích klientů. Letos se mají v plánu zaměřit na automatizaci skladu, která přispěje k ještě větší efektivitě. „Firmy vidí, že se jim vyplatí mít kompletní logistiku pod jednou střechou a my jim zvládneme zajistit i jejich specifické požadavky a nároky spojené s kompletací nebo obalovým materiálem. Díky tomu jsme během pár let narostli do dnešních čísel. Letos chceme zvýšit kapacitu našeho skladu na 2,5 milionu zásilek ročně, a to i díky automatizaci velké části skladu,“ komentoval loňské výsledky a plány na tento rok Petr Litavec.

(pav)

Foto: Authentica Fulfillment 

spinner