26. dubna 2015
PRAHA (26.4.) – Společnost C.S.CARGO má za sebou první rok nové služby zaměřené na řízení a kontrolu kvality výrobků v oblasti automobilového, elektrotechnického, strojírenského a potravinářského průmyslu. Nová služba chrání zákazníky před použitím chybných dílů a produktů v další fázi výroby či zpracování. V současnosti společnost zaměstnává 90 zaměstnanců v oblasti kontroly kvality a působí u desítek zákazníků po celé České republice.
Služba řízení kvality v rámci společnosti C.S.CARGO byla zavedena na přelomu loňského března a dubna a zaměřuje se zejména na kontrolní, třídicí a opravné práce u dílů putujících k zákazníkovi. Kontrola kvality zahrnuje vstupní, mezioperační i výstupní třídění komponentů a součástek, včetně optické kontroly povrchů a kontroly funkčnosti. Ke službě patří i drobné opravy a odstraňování nedostatků na dílech.
„Hlavním důvodem zavedení služby kontroly kvality byla především rostoucí poptávka našich zákazníků. Kontrolu a třídění jsme schopni provádět v našich skladovacích prostorách, kterých máme celkem deset po celé České republice, i v jakékoli fázi výroby přímo u zákazníků,“ popisuje fungování služby Rostislav Novák, manažer oddělení kvality v C.S.CARGO.
Po roce fungování se počet zaměstnanců v oblasti kontroly kvality rozrostl na devadesát. Spolu s nimi zaměstnává C.S.CARGO také více než třicítku pracovníků ve dvou chráněných dílnách v Turnově. Veškerá administrace služeb probíhá v online informačním systému Lodis, který společnost sama vyvinula. „Online reporting prostřednictvím infomačního systému Lodis je pro naše zákazníky velkou výhodou. Systém funguje na bázi webového prohlížeče a zákazníci zde mohou dohledat veškeré informace týkající se kontrolovaného zboží. Zároveň propojuje všechny služby naší společnosti – od kontroly kvality až po dopravu,“ dodává Rostislav Novák.
(tj)