16. června 2005
Společnost DPD CZ poskytuje od června v České republice mezinárodní produkt s názvem DPD Guarantee. Společnost zaručuje čas dodání zásilky s vrácením peněz v případě jeho nedodržení a umožňuje sledovat doručení prostřednictvím internetu. Službu DPD Guarantee společnost DPD od začátku letošního roku postupně zavádí v Evropě, nabízí ji již v Německu, Belgii, Nizozemsku, Lucembursku a ve Švýcarsku, od 1. června také v České republice a na Slovensku.
Místo rychlosti záruka „Nabídka DPD Guarantee vychází z poznatku, že zákazník často nepotřebuje doručit zásilku velmi rychle, ale chce mít jistotu, že bude doručena. Aby jistotu získal, raději ji pošle dráže letecky, tedy zaplatí za rychlost, kterou nepotřebuje, než aby riskoval nedoručení,“ řekl generální ředitel DPD CZ Daniel Mareš. „S DPD Guarantee zaplatí pouze o něco více než za normální balík poslaný pozemní cestou, ale zaplatí si pouze za jistotu, nikoli za rychlost, kterou nechtěl,“ dodal. Nová služba by tak měla konkurovat expresním leteckým službám.
Stálý dohled pomocí internetu Podle informací společnosti je například zásilka DPD Guarantee do Německa doručena do dvou pracovních dnů. Na Slovensko lze zásilku poslat do následujícího pracovního dne do 17.00 hodin. Ceny se pohybují na pomezí běžného a expresního doručení a zahrnují záruku vrácení peněz v případě, že by zásilka nebyla doručena včas. Pomocí optima-lizovaného systému tracking & tracing mohou zákazníci kdykoli kontrolovat stav doručení zásilky na internetu. (pat) www.dpd.cz