27. března 2014
PRAHA (27.3.) – Mezinárodní logistický provider DACHSER dosáhl v rámci studie německého časopisu Verkehrsrundschau Image Ranking 2014 nejvyššího ocenění za známost a reputaci značky hned ve třech kategoriích: Poskytovatelé nákladních přeprav a sběrné služby, Logistika potravin a spotřebního zboží a Letecká a námořní přeprava.
DACHSER tak dosáhl ocenění ve všech třech hlavních oblastech své činnosti. „Výbornou pověst naší společnosti vytvářejí naši zaměstnanci – udržují vysoké standardy kvality, jsou kompetentními poradci našich zákazníků a neustále zvyšují laťku v poskytování služeb,“ vysvětluje Bernhard Simon, mluvčí koncernu DACHSER, a dodává, „pozitivní zpětná vazba od našich zákazníků z oblasti průmyslu a retailu nás motivuje k tomu, abychom v tomto procesu pokračovali a i nadále se zdokonalovali.“
Ocenění Image Awards je udělováno na základě výsledků studie Image Ranking, kterou uveřejňuje německý odborný magazín Verkehrsrundschau, a vyhlašuje tak nejlepší společnosti v oblasti přepravních a logistických služeb. Studie „Image Ranking 2014“ vychází z výsledků výzkumu, který realizoval institut pro výzkum trhu Kleffmann Group. Výzkum zjišťoval známost a reputaci 88 logistických společností v pěti tržních segmentech a byl proveden u 400 logistických manažerů, kteří působí v průmyslových a obchodních firmách.
V této studii získal DACHSER z možných 1 000 bodů 723 bodů v kategorii Poskytovatelé nákladních přeprav a sběrné služby, v kategorii Logistika potravin a spotřebního zboží 776 bodů a v kategorii Letecká a námořní přeprava 700 bodů. Těmito výsledky se DACHSER zařadil na první místo ve všech třech hlavních kategoriích.
Ve studii „Image Ranking 2014“ potvrdilo 96,3 procenta respondentů, že reputace poskytovatele služeb hraje při jejich rozhodování o přidělování přepravních a logistických zakázek významnou roli. Celková image logistických společností je podle dotazovaných nejvíce ovlivněna třemi faktory: poměrem cena/výkon, orientací na zákazníka a kvalitou poskytovaných služeb.