Nová služba DHL

DHL Freight spouští novou službu elektronické fakturace

DHL Freight spouští novou službu elektronické fakturace

OSTRAVA (4.9.) – DHL Freight, divize přední světové logistické společnosti Deutsche Post DHL, nabízí od 1. září 2012 pro všechny své zákazníky novou službu elektronické fakturace eBilling. Služba je k dispozici všem s přístupem k internetu a elektronické poště, žádný speciální software ani hardware není potřeba. Jedná se o moderní a velmi efektivní způsob předávání daňových dokladů v elektronické podobě, který plnohodnotně nahrazuje jejich tištěnou verzi.

Samotné zasílání vystavených faktur probíhá emailem do schránky, kterou si každý uživatel sám zvolí. Faktury je možné také prohlížet a stahovat z internetových stránek společnosti DHL Freight. Součástí služby je i elektronická úschova faktur, není tedy nutné neustále pracovat s jejich papírovou podobou. Všechny faktury jsou v elektronické podobě dostupné každému uživateli po přihlášení do jeho účtu po dobu dvanácti měsíců, kdy je s nimi možné jednoduše pracovat, a to v pohodlí kanceláře a bez zdlouhavého prohledávání šanonů.

Elektronickou fakturu je možné stáhnout v několika různých formátech, a to jak ve formátu PDF (především pro tisk a zasílání emailem), tak i ve formátech CSV a XML. Každý zákazník si faktury může importovat přímo do svého účetního systému, čímž ušetří svůj čas a chrání se i před možnými chybami vznikajícími ručním zadáváním faktur.

„Náš nový způsob elektronické fakturace je přehlednější než kdykoli předtím,“ říká Jiří Toncar, manažer zákaznického servisu DHL Freight a dodává: „Elektronická fakturace je bezpečnější než tradiční metody, neboť používá kombinaci digitálního podpisu a silné šifrovací technologie. Celý systém je plně v souladu s příslušnými daňovými předpisy České republiky a EU a je všem našim zákazníkům poskytován bezplatně.“

spinner