20. července 2012
Ředitelem vnějších vztahů mezinárodní dopravní skupiny AWT se v květnu stal dosavadní ředitel komunikace Petr Jonák. V nově vytvořené pozici má na starosti marketing hlavních společností skupiny a vztahy s veřejnými institucemi na evropské, národní i regionální úrovni. Zároveň zůstává zodpovědný za oblast korporátní komunikace (PR, interní komunikace, marketingová komunikace a péče o značku, sponzoring a CSR – společenská odpovědnost firmy).
Petr Jonák působí v AWT od počátku roku 2010. Předtím pracoval čtyři roky ve společnosti Škoda Auto, kde se věnoval vnějším vztahům, komunikaci a společenské odpovědnosti. V letech 2001 až 2006 působil v médiích jako ekonomický redaktor ČTK v Praze a Bruselu a jako redaktor Hospodářských novin.
Petr Jonák absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Vedle práce pro AWT působí rovněž jako člen expertního týmu pro hospodářskou politiku Svazu průmyslu a dopravy ČR a člen správní rady Nadace OKD. Mezi jeho záliby pat-ří sport, cestování a mezinárodní dění.
(pat) www.awt.eu