22. prosince 2005
Společnost Schenker v listopadu oznámila dvě personální změny v managementu firmy. Do dočasně neobsazené funkce ředitele ekonomického úseku byla jmenována Ing. Bohdana Mottlová a ředitelem pro strategii a marketing se stal Ing. Petr Sláma. Ing. Bohdana Mottlová přichází do Schenkeru ze společnosti IRE-TEX Praha, s. r. o., kde zastávala obdobnou pozici. Absolventka Ekonomické fakulty Západočeské univerzity získala profesní zkušenosti ve strojírenství, v elektrotechnice, energetice, automobilovém průmyslu a v poslední době také v oboru logistiky (IRE–TEX Praha). Během své dosavadní praxe působila na vedoucích ekonomických pozicích v několika významných českých i mezinárodních firmách, především ve společnosti ŠKODA Plzeň a Siemens. „Mým cílem je pomoci vytvářet z hlediska financí v Schenkeru takové prostředí a podmínky pro práci ostatních kolegů, aby se mohla firma dál rozvíjet a aby obstála v době neustálých rychlých změn,“ uvedla Bohdana Mottlová při nástupu do funkce. Ing. Petr Sláma dosud působil ve společnosti Pivovary Staropramen, kde zodpovídal za vybudování a řízení oddělení pro klíčové zákazníky a poté oddělení rozvoje obchodu retail a gastro. Byl rovněž členem dozorčí rady společnosti a členem jejího mezinárodního strategického týmu pro klíčové zákazníky. Petr Sláma vystudoval Strojní fakultu Technické univerzity v Liberci. „Přijetím nabídky pracovat pro Schenker CZ jsem se stal vlastně součástí experimentu přenést určité obchodní standardy z rychloobrátkového segmentu do oblasti přepravních služeb. Jsem přesvědčen o tom, že obě strany mince mají hodně společného – zákazníka,“ řekl Petr Sláma.