​Právě vychází v DN č. 20

PPL: Mezinárodní pozemní přeprava jako jeden z klíčů k úspěšné expanzi e-shopů

PPL: Mezinárodní pozemní přeprava jako jeden z klíčů k úspěšné expanzi e-shopů

3.10. - V dnešní době, kdy význam mezinárodního obchodu roste, se české e-shopy stále častěji vydávají za hranice domácího trhu. Úspěšná expanze do zahraničí však vyžaduje nejen odvahu, ale i spolehlivého logistického partnera. Společnost PPL díky napojení na mateřskou společnost DHL nabízí rychlou, efektivní a spolehlivou mezinárodní přepravu, která je pro úspěch za našimi hranicemi klíčová. Aktuálně je také schopna obsloužit více než 140 000 výdejních míst a boxů po celé Evropě.

Trh e-commerce se rychle rozvíjí a řada český e-shopů dříve či později narazí na limity tuzemské poptávky a přemýšlí, co dál. Jednou z možností, jak své podnikání posunout o stupeň výše, je expanze na zahraniční trhy. Mezinárodní podnikání by ale nemohlo existovat a spolehlivě fungovat bez kvalitního, efektivního a spolehlivého systému mezinárodní pozemní přepravy.

Expandující e-shopy mohou využít služeb společnosti PPL CZ, předního poskytovatele pozemní balíkové přepravy na českém trhu, která i díky propojení s mateřskou společností DHL a její divizí eCommerce, nabízí širokou škálu služeb mezinárodní přepravy v Evropě i mimo ni.

„Námi zprostředkovaná mezinárodní pozemní přeprava nabízí několik výhod, které jsou pro e-shopy klíčové. Hlavními z nich jsou rychlost a spolehlivost. Díky napojení na mezinárodní síť skupiny DHL, a možnosti využití produktu Parcel Connect pro B2C zákazníky a Parcel Connect Plus pro B2B zákazníky, nabízíme široké propojení a dostupné tranzitní časy napříč celou Evropou i za jejími hranicemi. Službou Parcel Connect Plus jsme schopni obsloužit více než 26 zahraničních trhů,“ vysvětluje Petr Basák, obchodní ředitel společnosti PPL CZ.

Napříč Evropou i díky nejmodernější technologii

Právě společnost PPL je v současné době silným partnerem expandujících e-shopů. Díky své široké a kvalitní síti partnerů, pokrývající různé regiony a země, e-shopům umožňuje a také výrazně usnadňuje expanzi na nové trhy a zasažení širokého spektra zákazníků. Se službou PPL Parcel Connect Plus, která je určena výhradně pro B2B zásilky, dokáže PPL společně s DHL doručit zásilky až do 25 zemí Evropy i zemí mimo EU. Čas doručení se v závislosti na lokalitě pohybuje mezi 2-5 dny. Pro přepravu B2C zásilek je určený produkt PPL Parcel Connect, u kterého je možné doručení zásilek až do 24 evropských zemí s doručením na adresu nebo do výdejního místa.

V roce 2022 navíc PPL otevřela své doposud největší, supermoderní překladiště u Hradce Králové, které díky napojení na evropskou síť Connect hraje významnou roli a výrazně zkracuje tranzitní časy. Centrum je vybaveno třídicím systémem postaveným na dvou pásech Crossbelt SCS 1500, které dohromady odbaví až 20 000 balíků za hodinu. HUB svou pokročilou automatizací denně odbaví až půl milionu zásilek. Zároveň funguje jako tranzitní bod do okolních zemí a je napojen na denní spoje do zemí zejména západní a jihovýchodní Evropy.

Inovacemi vstříc udržitelnosti

Pro PPL je nový HUB zároveň důležitým krokem k dosažení klimatické neutrality. Zkrácením cestovních vzdáleností mezi distribučními centry a zákazníky PPL účinně snižuje emise CO2. Samotná budova je pak vybavená například nádržemi na dešťovou vodu a střecha je do budoucna připravená pro instalaci solárních panelů. „Špičkové technologie, kterými jsme tento HUB vybavili, pomáhají nejen ke zkvalitnění a rozšíření našich služeb, ale jsou také šetrné k životnímu prostředí. PPL je známa svou vysokou kvalitou služeb a spolehlivostí na českém trhu. Stejně tak jsme díky produktu Parcel Connect schopni zajistit bezpečnou a bezproblémovou přepravu i mezinárodně. Právě to je pro e-shopy při budování dobré pověsti a spokojenosti zákazníků v zahraničí klíčové,“ komentuje Petr Basák, obchodní ředitel společnosti PPL CZ.

Díky napojení na mezinárodní síť DHL jsou služby společnosti PPL široce variabilní a nabízí propojení s více než 140 000 výdejními místy a boxy napříč celou Evropou. Společnost navíc v rámci mezinárodní pozemní dopravy poskytuje různé doplňkové služby, jako je například platba na dobírku do vybraných zemí. Společnost se bude i nadále zaměřovat na rozvoj své sítě a technologií, aby byla schopna odpovědět na rostoucí poptávku a přinést konkurenční výhody svým klientům i v budoucnu.

(PR)

Foto: PPL

spinner