30. září 2014
PRAHA (30.9.) – Společnost DHL Express, přední světový poskytovatel mezinárodních služeb expresní přepravy, zvýší celosvětově od 1. ledna 2015 ceny za své služby. V České republice to bude konkrétně o 3,9 procenta u produktů letecké i pozemní mezinárodní přepravy. „DHL Express nabízí svým zákazníkům kvalitní přepravní služby a každoroční zvýšení cen je jedním z mnoha faktorů, které nám umožňují dlouhodobě udržovat poměr ceny a kvality našich služeb,“ řekl Ken Allen,
CEO, DHL Express. „Každý rok investujeme přibližně 500 milionů eur do naší celosvětové přepravní sítě. Pro její další posílení jsme v roce 2014 investovali značné finanční prostředky především ve Velké Británii a Japonsku, dále na Středním východě a v severní Africe,“ upozornil dále. Díky investicím došlo podle jeho slov i k navýšení počtu letů napříč všemi regiony. Pravděpodobně ale ještě důležitější je prý trvalá snaha investovat do vlastních zaměstnanců prostřednictvím programu Certified International Specialists (Certifikovaní mezinárodní specialisté), a to se záměrem vštípit jim jednoznačně zákaznicky orientovanou firemní kulturu DHL. „Veškerá tato opatření mají jasný cíl, tedy podpořit naše klienty v jejich mezinárodních obchodních aktivitách a tak dále růst a prosperovat,“ dodal Ken Allen.
Také v České republice investovala DHL Express v letošním roce téměř osm miliónů eur do svých provozních kapacit. Touto historicky největší provozní investicí v rámci DHL Express Česká republika byla výstavba a otevření nového logistického terminálu v North Point parku Zdiby. „Nový terminál, který je v provozu již od dubna nám pomohl výrazně zlepšit kvalitu našeho servisu poskytovaného v oblasti Prahy a dalších českých poboček. Díky strategicky výhodné pozici terminálu jsme schopni rozšířit nejen náš servis, ale také časovou dostupnost zmíněných lokalit,“ říká Luděk Drnec, obchodní ředitel DHL Express pro Českou republiku a Centrální Evropu.
Navíc zapojením nových moderních technologií se prý značně zvýšila efektivita celého procesu třídění, doručování a vyzvedávání zásilek. „Veškeré investice tak mají v konečném důsledku pozitivní dopad především na naše zákazníky, kterým se dále zlepšila kvalita doručování jejich expresních zásilek“ dodal. DHL Express každoročně upravuje ceny, kdy zohledňuje inflaci a růst dalších nákladů ve všech 220 zemích a územích, které DHL obsluhuje. Konkrétní cenové úpravy se budou lišit v jednotlivých zemích v závislosti na místních podmínkách a budou se týkat všech zákazníků, u kterých to smlouvy umožňují.
(tj)