16. října 2021, lan
16.10. - Logistický startup DoDo posiluje své obchodně-marketingové vedení. Na pozici Chief Commercial Officer nastupuje Peter Menky (35), který doposud zastával roli obchodního a marketingového ředitele pro střední a východní Evropu ve společnosti Panasonic. VDoDo se chce Menky zaměřit na další posílení pozice značky v regionu a nastavení obchodní a marketingové strategie, která podpoří současný rychlý růst a expanzi společnosti na nové zahraniční trhy.
Peter Menky se voblasti obchodu, marketingu a výkonného managementu pohybuje už 15 let a má zkušenosti ztechnologicky i spotřebitelsky zaměřených společností. Vposledních 8 letech působil ve společnosti Panasonic, kde se mu podařilo vybudovat kompletní e-commerce řešení pro CEE region a přesunout řízení marketingové komunikace a produktového managementu zVaršavy do Prahy. Zkušenosti získal i vrámci vlastního podnikání a pracovního působení vUSA.
VDoDo bude mít Menky na starost kompletní obchodní strategii a řízení marketingového týmu. „DoDo expanduje raketovým tempem a to je výzva, na kterou se velmi těším. Chci vytvořit a úspěšně realizovat takovou obchodní a marketingovou strategii, při které bude možné firmu ještě rychleji, a přitom systematicky a organizovaně škálovat,“ řekl Peter Menky.
Během následujících let chce Menky firmě DoDo pomoci vybudovat si pozici startupového jednorožce a v horizontu pěti let se stát evropským lídrem v oblasti logistiky poslední míle. Toho chce Menky dosáhnout právě lepší strategickou organizací růstu, která, jak věří, povede k ještě vyšší motivaci týmu na postupném rozvoji pracovat.
„Věřím, že díky unikátní technologii a motivovanému týmu máme skvěle našlápnuto a pokud budeme dostatečně vytrvalí a udržíme si disciplínu, má DoDo potenciál se do pěti let stát evropskou jedničkou vlast mile delivery,“ dodal Menky.
Zatímco v roce 2019 se DoDo s tržbami ve výši 250 milionů korun poprvé dostalo do pozitivní ekonomické bilance, v roce 2020 už dosáhla půlmiliardového obratu a letos cílí rovnou na miliardu. Vedle domácího trhu, kde DoDo zajišťuje logistiku pro nejvýznamnější e-commerce a retailové hráče jako Tesco, Košík či KFC, působí firma také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Bulharsku a chystá se i do dalších evropských zemí. Aktuálně má DoDo více než 1800 kurýrů a vozový park firmy čítá 800 automobilů.
(lan)
Foto: DoDo