Po vratných taškách přichází Rohlik.cz s další inovací, výrazně zrychluje svou službu

Po vratných taškách přichází Rohlik.cz s další inovací, výrazně zrychluje svou službu

4.10. - Největší český online supermarket Rohlik.cz už 7 let mění způsob, jakým lidé v Česku nakupují. Na oslavu si pro své zákazníky připravil hned několik dárků. První z nich představil už předminulý týden – nákupy začal jako první český retailer vozit ve vratných taškách pro opakované použití. Ekologičtější variantu tašek už na Rohlíku využilo prvních 10 000 zákazníků. Od 1. října navíc společnost zkracuje v Praze a Brně dobu doručení na 90 minut. Nákupy tak Rohlík ve dvou největších českých městech nyní zaváží nejrychleji ze všech prodejců potravin na trhu.

„Opakovaně použitelné tašky jsou pro nás dalším spojením nejlepší služby s naší vizí postupovat v retailu maximálně udržitelně. Zájem o zálohované tašky předčil naše očekávání, do dnešního dne si nákup ve vratných taškách objednalo 10 000 zákazníků,” uvedl CEO Rohlik.cz Olin Novák. Vratná taška od Rohlíku má až o 80 % nižší dopad na životní prostředí, než je tomu u papírové tašky. Produkuje také o 62 % nižší uhlíkovou stopu ve srovnání s jednorázovou. Používáním vratných tašek místo papírových může zákazník Rohlíku ušetřit 300 tašek za rok. Na výrobu se používá odolný materiál a vydrží minimálně 25 použití.

Týden po uvedení vratných tašek přišla firma s další inovací: dovoz potravin zkracuje o celou půlhodinu. „Od prvního října se stáváme jediným retailerem v Česku, který dokáže dopravit nákup k zákazníkům už do 90 minut od objednání,” popsal novinku CEO Olin Novák. Zrychlení služby se momentálně týká všech městských částí Prahy a Brna. „Dokázali jsme zrychlit a optimalizovat skladové procesy, zjednodušili a zrychlili jsme také nakládku zboží. Na prvním místě pro nás byl opět zákazník i jeho pohodlí při nakupování, v rámci kterého u nás ušetří čas na to opravdu důležité,” doplnil. Rohlik.cz plánuje postupně zrychlovat dodání i v dalších lokalitách, zejména v oblastech okolo velkých měst. Do budoucna chce zákazníkům nabídnout další zrychlení služeb a ještě více zkrátit dobu od online nákupu po dodání objednávky před jejich dveře.

(pav)

Foto: Rohlik.cz

spinner