​Ryor míří exkluzivně na Košík.cz, zájem nákup kosmetiky online roste

​Ryor míří exkluzivně na Košík.cz, zájem nákup kosmetiky online roste

19.9. - Přestože pandemie a s ní spojená práce z domu vloni snížily zájem Čechů o kosmetické výrobky, jejich prodeje po internetu jsou naopak na vzestupu. Stále více zákazníků totiž vybírá i specializované produkty online a jednotliví výrobci jim vycházejí vstříc. Nové možnosti nákupu přináší i česká kosmetická jednička Ryor, která se na exkluzivní spolupráci domluvila s online supermarketem Košík.cz. Výrobky Ryor spolu s dalším nákupem přiveze Košík na jakoukoli adresu v Česku.

Ryor na Košíku nabídne rovnou více než stovku nejoblíbenějších produktů. Zákazníci tak spolu s potravinami a dalšími potřebami pro domácnost jednoduše nakoupí krémy, peelingy, masky, dekorativní kosmetiku, deodoranty nebo dárkové sady. V nabídce se objeví také limitovaná edice k třicetiletému výročí značky. Nabídka produktů Ryor na Košíku se bude postupně rozšiřovat i na základě zpětné vazby od zákazníků.

„Lidé se během uplynulého roku a půl naučili nakupovat kosmetiku online. Na Košíku se stala běžnou součást nákupů a zájem o ni meziročně vzrostl o třetinu. Jasně jsme sledovali posun k bio a přírodní kosmetice, a proto jsme rádi, že jsme se domluvili na exkluzivní spolupráci s tak kvalitní značkou, jakou je Ryor. Společně umožníme naplňovat naši vizi – přivézt v jedné tašce vše, co zákazník a jeho domácnost potřebuje,“ uvedl Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Značka Ryor vyrábí přírodní kosmetiku už 30 let a patří mezi největší výrobce v České republice. Společnost díky stabilnímu zázemí zvládla i nelehké období koronakrize, kdy se naplno ukázal význam online prodejního kanálu v podobě vlastního e-shopu. Online prodej chce nyní Ryor dále posilovat i díky spolupráci s Košíkem.

„Dlouhodobě se snažíme být značkou dostupnou pro všechny a nabízet takové portfolio produktů, které umožní kvalitní a komplexní péči o pleť. Jsem ráda, že díky spolupráci s Košíkem můžeme naše produkty nabídnout širšímu okruhu zákazníků, kteří naše produkty vyhledávají na internetu stále častěji,“ dodává Jana Stránská, obchodní ředitelka společnosti Ryor. „Tím, že kosmetiku Ryor mohou jednoduše přidat k dalšímu nákupu a neplatit separátní dopravu, umožníme zákazníkům nakupovat ještě častěji a pohodlněji než doposud.“

A to platí pro zákazníky z celého Česka. Košík totiž kosmetiku Ryor spolu s ostatním nákupem doveze na jakoukoli adresu v republice.

Košík svým zákazníkům přináší úspěšné a oblíbené značky dlouhodobě. V červnu společnost například oznámila spolupráci se značkou Marks & Spencer a zařadila do prodeje vybraný sortiment kosmetiky a oblečení.

(lan)

Foto: Košík.cz

spinner