Společnost DHL Parcel se zabydluje na švýcarském trhu

Společnost DHL Parcel se zabydluje na švýcarském trhu

Nově vytvořená balíková společnost DHL Parcel (Switzerland) buduje vlastní distribuční síť ve Švýcarsku. Díky propracované síti DHL ServicePoints vytvořené ve spolupráci s místními partnery je DHL Parcel schopna nabídnout atraktivní služby pro zákazníky.

Digitalizace přináší nové výzvy, obzvláště pokračující boom online obchodů má pro logistiku, balíkové a expresní služby obrovský potenciál. Trh e-commerce je enormně závislý na spokojenosti zákazníků s doručováním objednaných zásilek. DHL Parcel podporuje všechny komerční i soukromé zasilatele ve Švýcarsku pomocí logistických služeb šitých přímo na míru – mimo jiné nabízí příznivé otevírací doby svých poboček DHL ServicePoints, krátké doručovací lhůty i sobotní doručování.

„Zásadní částí naší koncernové strategie je přítomnost na všech klíčových evropských trzích. Vstup na švýcarský trh je dalším důležitým krokem. Naši evropskou síť nyní tvoří celkem 27 zemí,“ vysvětlil předseda představenstva DHL Parcel Europe Achim Dünnwald.

Günter Birnsting, předseda představenstva DHL Parcel (Switzerland), dodal: „Chtěli bychom našim zákazníkům ve Švýcarsku nabídnout špičkové moderní logistické služby, které nejen splňují nároky balíkového doručování, ale také maximálně vycházejí vstříc koncovým zákazníkům. Přicházíme proto s inovativními službami, jako je doručování ve večerních hodinách a v sobotu, prodlužujeme rovněž otevírací dobu našich poboček. Celý balíček služeb je dostupný za velmi atraktivní ceny.“

Co jsou DHL ServicePoints?

Místo sítě vlastních provozoven využívá DHL Parcel místní partnery, kteří musí splňovat řadu kvalitativních kritérií. Jejich zaměstnanci procházejí průběžným školením. Partnerská škála sahá od čerpacích stanic přes lékárny až po maloobchodníky. DHL ServicePoint musí vždy přinášet zákazníkovi – odesílateli i adresátovi – řadu výhod, jako je dlouhá otevírací doba a krátká vzdálenost. V současné době disponuje švýcarská organizace DHL Parcel přibližně 400 kontaktními místy. Jejich počet dále poroste, přičemž do konce letošního roku by počet DHL ServicePoints mohl dosáhnout čísla 750, koncem příštího roku pak lze očekávat překročení tisícovky poboček. DHL Parcel (Switzerland) při domácí i mezinárodní přepravě balíků spolupracuje se svou sesterskou společností DHL Express (Schweiz), která na švýcarském trhu působí od roku 1978.

Přehled portfolia služeb DHL Parcel

Rychlé doručování: balíkové zásilky podané od pondělí do pátku jsou doručovány standardně následující pracovní den včetně soboty (prozatím zkušební provoz v širším curyšském regionu). Výjimkou jsou balíky podané v sobotu, kdy doručení proběhne následující úterý.

Pohodlné lhůty doručení: při spuštění služby budou balíkové zásilky v Curychu doručovány do 20.00 h, ostatní lokality budou toto schéma následovat později.

Maximální bezpečnost: Balíky jsou doručovány k prvním dveřím adresáta. Vždy jsou předány osobně a proti podpisu. Sledování pohybu zásilky a oznámení o doručení je zajištěno přes SMS nebo upozorněním.

Rozšířené služby: Pokud si adresát nemůže zásilku převzít osobně, bude balíček uložen na nejbližší pobočce DHL ServicePoint.

Jednoduchá příprava: Odesílané balíky mohou být frankovány doma a poté jednoduše a pohodlně podány na nejbližším DHL ServicePointu.

Transparentní cenová struktura: ceny za přepravu zásilek nezávisejí na hmotnosti, ale pouze na celkových vnějších rozměrech balíku. Nejkratší a nejdelší strany balíku se sčítají dohromady, cena zásilky pak spadá do jedné ze čtyř kategorií (S – XL).

(mm)

Foto: DHL

spinner