Nová identita TNT

The People Network se stává novým sloganem přepravní společnosti TNT

The People Network se stává novým sloganem přepravní společnosti TNT

PRAHA (30.9.) – Společnost TNT představila novou identitu značky. Ta je součástí strategie společnosti, která zdůrazňuje lidi a unikátní evropskou dopravní síť. Nový slogan „The People Network“, lidská síť, odráží firemní kulturu a poslání rozvíjet silné vztahy se zákazníky. Kampaň představuje TNT jako síť těch správných lidí, kteří pomáhají zákazníkům v jejich podnikatelském růstu. Nová kampaň staví TNT do pozice vyzývatele na trhu malých a středních podniků (SMEs).

TNT vybudovala v posledních 70 letech nejrozsáhlejší evropskou silniční a leteckou síť pro zásilky a přepravu nákladů. „Máme jasnou strategii, a to soustředit se na naše silné stránky: naše zaměstnance, jejich přístup k službám pro zákazníky a na naši jedinečnou síť. Zákazníci pro nás nejsou pouhé čárové kódy, stejně jako my nejsme roboti. Všichni se ztotožňujeme s tím, co je důležité pro naše zákazníky, a tím je obchodní růst. Osobní přístup a pochopení toho, co zákazníci opravdu chtějí, a čím nás odliší od ostatních,” říká Tex Gunning, CEO společnosti TNT.

Nová identita značky TNT odráží pozici společnosti a její způsob myšlení. Tato investice do značky vychází ze strategie společnosti nabídnout klientům ještě lepší péči a nadále upevňovat evropskou síť. Nové komerční iniciativy budou spuštěny v nadcházejících měsících s cílem získat a udržet nové SME zákazníky.

TNT se při příležitosti změny identity značky spojila s mezinárodní agenturou Design Bridge. Právě oni stojí za novým sloganem TNT „The People Network“ a navrhli nové, svěžejší a sebevědomější logo v moderním kabátu. Piers Bebbington, Client Services Director v Design Bridge tvrdí: „Byla to fantastická výzva. Nešlo o to znovu vymýšlet vymyšlené, ale hlavně ztotožnit se s vyzývatelským původem TNT, odhalit určité skutečnosti a jejich význam pro značku. A následně vše převést do reality, aby si TNT zákazníci mohli vše prožít na vlastní kůži.”

Nová korporátní identita a vyjádření značky budou postupně představeny napříč společností TNT v příštích 36 měsících. Nový design bude komunikován prostřednictvím řady prvků v celé síti TNT. Změny se týkají například nového designu vozů, nadlinkové komunikace a zaměstnaneckých uniforem nebo i nových obalů zásilek po celém světě. Během příštích deseti týdnů pak budou mít zákazníci možnost zdarma otestovat “novou péči TNT“ mezinárodní zásilkou po Evropě do 100kg.

TNT je jednou z největších expresních přepravních společností na světě. Denně přepraví téměř milion zásilek od písemností a balíků po paletované zboží. Společnost provozuje silniční a letecké sítě v Evropě, na Blízkém východě, v Africe, jihovýchodní Asii a na Americkém kontinentu. Společnost TNT v roce 2013 vykázala příjmy ve výši 6,7 miliardy eur.

(tj)

spinner