27. září 2007
Společnost TNT Express Česká republika přesunula sídlo do nového logistického střediska v Chrášťanech u Prahy. Oficiálně zástupci společnosti představili chrášťanské centrum na setkání s novináři v polovině září. Současně informovali o nových produktech, kterými koncern TNT doplnil svou celosvětovou nabídku služeb s garantovanou dobou doručení, a o posledních ekologických aktivitách společnosti.§
Do nového centra v Chrášťanech u Prahy se TNT Express přesunula z nedalekého Zličína, kde působila více než šest let. „Nové centrum nám umožní rychlejší práci se zásilkami a ušetří tak každý den více než 60 minut pro péči o zákazníky a jejich zásilky. TNT Express je progresivní a rostoucí firma, požadavek na nové logistické centrum byl proto zcela na místě,“ řekl na set-kání generální ředitel TNT Express v České republice Ing. Petr Chvátal.
Širší portfolio služeb
Nové portfolio služeb zavedla TNT Express od poloviny září ve své celosvětové síti. K stávajícím produktům „9:00 Express“ a „12:00 Express“ přidala dvě nové služby s garantovanou dobou dodání – „10:00 Express“ a „12:00 Economy Express“.
„Především ,12:00 Economy Express‘ je první produkt svého druhu v tomto odvětví, neboť zákazníkům nabízí službu, která je zároveň úsporná a zároveň nabízí garantovanou dobu dodání,“ řekl Petr Chvátal. „Tím jsme o krok dál než například spediční služby, které nemohou přesný čas garantovat,“ dodal. TNT podle svého generálního ředitele díky synchronizaci služeb vychází vstříc požadavkům zákazníků na garantované dopolední doručení, rozsáhlejší výběr služeb a větší jednoduchost. Petr Chvátal se přitom odvolal na výsledky rozsáhlého výzkumu, který letos společnost provedla. Průzkum zahrnoval 7500 uživatelů expresních služeb na klíčových trzích na celém světě. Jeho výsledky ukázaly, že vedle rychlosti doručení, hmotnosti zásilek a geografického pokrytí zákazníci od svého poskytovatele expresních služeb očekávají pohodlí, spolehlivost a kontrolu.
Planet Me
Představitelé společnosti TNT Express ČR na tiskové konferenci představili také „zelenou“ strategii celého koncernu, která zavádí systém měření, hlášení a řízení emisí CO2. Současně TNT zahajuje další iniciativy, jejichž cílem je snižovat emise CO2 v osmi nejvýznamnějších provozních oblastech: letecká doprava, budovy, služební cesty, firemní vozy, partnerství se zákazníky, vozový park, nákup a investice.
„Jsme si vědomi toho, že naše letadla, auta a nákladní automobily znečišťují životní prostředí, a protože jejich činnost nemůžeme omezit, rozhodli jsme se aktivním přístupem snižovat emise, které naším provozem vytváříme,“ řekl Petr Chvátal.
(pat)