Balíkové služby

​PPL CZ se ve své první televizní reklamě připojuje k hokejové horečce

8.5. – Společnost PPL CZ, lídr mezi českými přepravci zásilek, vstoupila do další fáze vývoje na poli komunikace se zákazníky. Ve spolupráci s agenturou Knowlimits představí novou reklamní kampaň v rámci nadcházejícího hokejového svátku. Scénář zdůrazňuje především základní pilíř filozofie PPL CZ – spolehlivost za všech okolností. Současně akcentuje význam sportu a propojením vášně a vzrušení ze hry s maximálním nasazením při práci pro zákazníky inovativně spojuje svět služeb PPL s prostředím vrcholového hokeje.

​Index Balík PPL CZ: Online nakupují všichni, výdejní boxy zažívají boom

6.5. – Češi na internetu utrácí nejvíce v Evropě a pro doručení svých objednávek stále častěji využívají výdejní boxy. Jako možnost doručení online pořízeného zboží je volí téměř 60 % nakupujících, oceňují na nich především dostupnost a flexibilitu. Fenoménem se stal online prodej použitého oblečení nebo elektroniky, třetina Čechů takové balíky pravidelně posílá. Vyplývá to z prvního ročníku průzkumu Index Balík přepravní společnosti PPL CZ.

​Košík nabídne do konce roku nákupy 70 procentům domácností v Česku

3.5. – Skoro půl milionu Čechů a více než 220 tisíc nových domácností. Přesně tolik jich díky online supermarketu Košík.cz může od května nakupovat čerstvé potraviny s doručením až domů jen pár hodin od objednání. U velkých nákupů vždy s dopravou zdarma, s možností využívat výhodné množstevní slevy Multikup. A do konce roku chce Košík vozit nákupy sedmi domácnostem z deseti.

Firma Wolt loni v Česku meziročně zvýšila počet objednávek o 40 procent

20.4. - České odbočce kurýrní firmy Wolt loni meziročně stoupl počet objednávek o 40 procent. Rozvážet také začala do 19 nových měst. Vyplývá to z tiskové zprávy společnosti a informací, které ČTK poskytla mluvčí Woltu Jana Jarošová. V letošním prvním čtvrtletí Wolt proti stejnému období loni zvýšil počet objednávek o třetinu. V maloobchodním sektoru, kde firma působí pod značkou Wolt Market nebo doručuje od partnerů, byl nárůst dvojnásobný. V pondělí budou v Praze protestovat kurýři Woltu i jejich kolegové z konkurenční foodory. Vadí jim zejména zavedení systému takzvaných dynamických odměn.

Společnost PPL jede na vlně Parcelboxů

Společnost PPL, přední přepravce balíků na tuzemském trhu, zaznamenává rekordní nárůst díky rostoucí popularitě e-commerce a objednávkám zahraničního zboží. Denně dokáže českým zákazníkům doručit až na půl milionu zásilek. Svou pozici na českém trhu plánuje posilovat PPL také letos, především rozrůstáním sítě výdejních a podacích Parcelboxů, ve kterých jednička na trhu vidí budoucnost doručování.

Online supermarket Košík.cz mění barvu

14.4. - Ceny, které rychle klesají se zvyšujícím se počtem nakoupených položek. A zdaleka nejlepší služba pro velké rodinné nákupy. S takovým příslibem vyráží online supermarket Košík.cz oslovit miliony nových domácností v Česku, ale také ve světě. Aby bylo úplně jasné, že to myslí vážně, spojuje s novou misí i nový vzhled. Logo, e-shop, auta i kurýry postupně převlékne do nezaměnitelné fialové barvy.

​Rozšířený ARETE Park pro Zásilkovnu byl předán k užívání nájemci

25.3. – Rozšíření ARETE Parku Plzeň Borská pole pro Zásilkovnu bylo dokončeno a předáno k užívání nájemci. Celková pronajímatelná plocha plzeňského parku se zvýšila o 12,4 % a celková pronajímatelná plocha fondu ARETE Industrial vzrostla na 172 264 metrů čtverečních.

​Skip Pay s novými balíčky navyšuje limity a posiluje důvěru mezi e-shopem a zákazníkem

20.3. – Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba 6 % obratů od českých zákazníků do zahraničí. Ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“. Výrazně větší roli v ní podle Skip Pay bude hrát odložená platba: Objevují ji běžné domácnosti, kterým stále častěji slouží jako ochrana před podvody nebo nástroj k vyrovnanějšímu hospodaření.

​Allegro přichází na Slovensko, své zboží na platformě nabídnou i čeští obchodníci

19.3. – Po úspěšném spuštění tržiště allegro.cz přichází platforma Allegro také na Slovensko a umožňuje tak slovenským zákazníkům vybírat si z více než 100 milionu dostupných nabídek. Nabízí přitom i zboží od tisíců českých obchodníků, kteří tak získávají přístup na nový trh s dosahem na téměř 5,5 milionu potenciálních zákazníků. Z průzkumu platformy vyplývá, že Allegro již nyní zná 42 % Slováků, přičemž každý osmý u něj v rámci svých zahraničních nákupů již někdy nakoupil.

​Společnost Allegro překonává očekávání díky růstu ziskovosti

14.3. – „Allegro nyní obsluhuje téměř 20 milionů aktivních kupujících ve střední Evropě, přičemž jejich počet roste jak v Polsku, tak v zahraničí, a to s tím, jak pokračujeme v postupném rozšiřování našeho tržiště," řekl Roy Perticucci, generální ředitel společnosti Allegro.

spinner