12. února 2014
PRAHA (12.2.) – Přibližně 120 tisíc zásilek, tedy zhruba 10 procent objemu balíků, které před Vánoci podle dat ČSÚ odbavuje Česká pošta, odbavila v prosinci společnost Zásilkovna.cz. Ve stejném měsíci padl také další významný milník – po třech letech provozu přepravila Zásilkovna miliontou zakázku. Co do počtu odbavených zásilek se tak stává nejvýkonnější službou a zároveň zůstává nejrozšířenější sítí pro výdej zásilek v České a Slovenské republice.
Možnost osobního odběru se stává stále důležitějším atributem při nákupu v e-shopu. Svoji roli hraje jak ekonomická stránka nákupu, tak zákaznický komfort spolu s možností ověření si jakosti nebo proporcí zboží při vyzvednutí před jeho zaplacením. Zásilkovna dlouhodobě rozšiřuje svoji síť výdejních míst Zásilkovna point – v současné době jich je v Čechách a na Slovensku 122.
Možnost doručovat zboží na Zásilkovna pointy v současné době nabízí více než 3600 e-shopů a jejich počet s každým měsícem roste. Podle Simony Kijonkové, zakladatelky Zásilkovna.cz je to důkazem, že model služby plně vyhovuje současným potřebám trhu. „Pokud si udržíme současné tempo růstu, přepravíme v letošním roce více než milion a půl zásilek,“ zmiňuje Kijonková. „Růst nám navíc dává silnou motivaci pro vylepšování služeb na Zásilkovna pointech a spouštění dalších projektů – dva zásadní chystáme na první pololetí tohoto roku.“
Mezi další projekty patří také cenový srovnávač Zaza.cz, který Zásilkovna spustila pod záštitou Martina Kasy na konci loňského roku spolu se službou Srovname.cz. Ten klade maximální důraz na logistiku, umožňuje zboží vyhledávat nejen podle ceny, ale také podle místa doručení a dává uživatelům možnost veškeré vybrané zboží z internetu vyzvednout na jednom zvoleném výdejním místě.