Zeptali jsme se

Zeptali jsme se Miloše Malaníka, country general managera společnosti TNT Express Worldwide

Zeptali jsme se Miloše Malaníka, country general managera společnosti TNT
Express Worldwide

„Jak se TNT připravuje na vánoční sezonu a co od ní očekává?“

„Nejen na vánoční sezonu, ale na celé poslední čtvrtletí roku se intenzivně připravujeme. Společnost TNT změnila svou tvář a celou svou novou identitu postavila na lidech – náš nový slogan je TNT – The People Net-work, a o to víc se připravujeme na to, abychom splnili všechna očekávání našich zákazníků na výbornou. Zároveň jsme zahájili reklamní kampaň, díky které bychom chtěli v naší síti obsluhovat větší počet nových zákazníků a zvýšit objem přeprav v rámci Evropy. Věřím, že právě předvánoční čas je zdařilým načasováním a povedená kampaň nám umožní ještě zrychlit náš dvojciferný obchodní růst v ČR.“

„Čím je v letošním roce vývoj na trhu balíkových přeprav zajímavý?“

„Nemyslím, že je tento rok něčím výjimečný. U balíkových zásilek sledujeme pokračující přesun expresních přeprav z doručovacích časů ,next day‘ směrem k pomalejším, dvou- až třídenním přepravám. Díky naší jedinečné evropské pozemní přepravní síti se nám daří tuto poptávku skvěle uspokojovat.“

(pat)

spinner