10. června 2015
PRAHA (10.6.) – Společnost Volkswagen uděluje svým servisním partnerům každoročně prestižní ocenění Volkswagen Service Quality Award (VSQA) za nejvyšší kvalitu v oblasti servisních služeb. Absolutním vítězem letošního, v pořadí již osmého ročníku soutěže se stala společnost Auto Jarov s.r.o. z Prahy 3. Oceněna byla rovněž společnost OLFIN Car s.r.o. z Hradce Králové, která vykázala v roce 2014 nejlepší zlepšení v hodnocení spokojenosti zákazníků.
„Ocenění VSQA jsou velmi důležitá pro naše servisní partnery i jejich zákazníky. Motivovaní prodejci si uvědomují význam kvality servisu pro úspěch naší značky i jejich společnost a neustále pracují na zvyšování úrovně svých servisních služeb, protože jen tak lze získat spokojeného zákazníka, který zůstane věrný své značce,“ říká Jan Špinar, vedoucí servisních služeb Porsche Česká republika s.r.o.
Kvalita servisních služeb patří mezi hlavní pilíře, na nichž Volkswagen staví svoji úspěšnou růstovou strategii. Volkswagen Service Quality Award je již řadu let důležitým nástrojem pro zvyšování kvality servisních služeb a zároveň je prestižním oceněním pro nejúspěšnější servisní partnery.
Ocenění VSQA za kvalitu servisních služeb jsou udělována od roku 2008 a každoročně se vyhlašuje stovka nejlepších servisních partnerů značky Volkswagen v Evropě, Rusku a Turecku. Servisní partneři, jimž se podaří dostat do této skupiny nejlepších třikrát, jsou zařazeni do Síně slávy VSQA („VSQA Hall of Fame“). Mezi kritéria hodnocení patří četnost opakovaných oprav a celková spokojenost zákazníků.
Žebříčky servisních partnerů jsou v rámci soutěže VSQA sestavovány na základě výsledků hodnocení spokojenosti zákazníků za celý uplynulý rok, přičemž v případě České republiky získávají ocenění dva servisní partneři, kteří jsou zařazeni na seznam 100 nejlepších servisních partnerů značky Volkswagen – jeden vítěz v absolutním hodnocení („Top Scorer“) a servisní partner s nejvyšším meziročním zlepšením („Best Improver“).
(red)