16. května 2015
Společnost Continental představila minulý týden na veletrhu Commercial Vehicle Show 2015 v Birminghamu novou řadu pneumatik Conti Hybrid pro regionální přepravu zboží. Tyto pneumatiky zcela nové konstrukce byly speciálně vyvinuty pro využití jak na regionálních silnicích, tak i na dálnicích. Výrobce tak reaguje na narůstající objem přepravy zboží po silnici.
Tato skupina pneumatik se podle výrobce vyznačuje výrazně prodlouženou životností a velice nízkou spotřebou paliva, což provozovatelům vozových parků zajišťuje optimalizaci provozních nákladů. Po představení nové pneumatiky Conti Hybrid HS3 pro řiditelné nápravy v druhé polovině roku 2014 byla nyní tato nová generace pneumatik, která má splňovat náročné požadavky regionální přepravy zboží, doplněna o pneumatiky Conti Hybrid HD3 pro hnané nápravy a také o 22,5palcové pneumatiky Conti Hybrid HT3 pro přívěsy.
Conti Hybrid HS3
Pro pneumatiky Conti Hybrid HS3 pro řiditelné nápravy byl vyvinut nový dezén pneumatiky se zátěžovým vzorem Plus Volume Pattern, který podle výrobce nabízí o 17 procent delší životnost. Nové rozmístění materiálu v rámci dezénu navíc umož-nilo snížení valivého odporu. Díky vysoké bezpečnosti, dobrému chování na mokrém povrchu po celou dobu životnosti a dobrým brzdným vlastnostem za všech okolností představují Conti Hybrid HS3 podle výrobce vhodné univerzální pneumatiky. Pneumatika Conti Hybrid HS3 je označena symbolem Bláto + Sníh (M + S) i symbolem sněhové vločky v horách (3PMSF).
Conti Hybrid HD3
Nové pneumatiky Conti Hybrid HD3 pro hnané nápravy nabízejí v porovnání se svým předchůdcem prodloužení životnosti o 20 procent. Toto vylepšení je způsobeno zejména novou konstrukcí bloků, která zahrnuje integrované lamely v 3D geometrii. Tyto lamely, které zabírají téměř dvě třetiny celkové hloubky dezénu, poskytují větší stabilitu bloků a výrazně tak omezují opotřebení. Díky tomu, že tyto lamely působí jako řezné okraje, je navíc zajištěna dobrá trakce po celou dobu životnosti pneumatik Conti Hybrid HD3, a to i při rozjíždění a brzdění za mokra. Na dezén i bočnice pneumatiky Conti Hybrid HD3 byly využity pryžové směsi s novým složením. Nová polymerová pryžová směs použitá na dezén byla speciálně navržena pro zvýšení životnosti a optimalizovaná pryžová směs použitá na bočnice snižuje u této pneumatiky pro hnané nápravy spotřebu paliva. Rovněž pneumatika Conti Hybrid HD3 je označena symbolem Bláto + Sníh (M + S) i symbolem sněhové vločky v horách (3PMSF).
Conti Hybrid HT3
Novou řadu pneumatik uzavírá model Conti Hybrid HT3. Pryžové směsi použité u těchto pneumatik byly speciálně vyvinuty pro přívěsové pneumatiky a v porovnání se svými předchůdci tak nabízejí úsporu. Jako příklad lze uvést nově vyvinutou směs na dezén, která dále zvyšuje životnost pneumatik Conti Hybrid HT3 o osm procent. Nová směs navíc zvyšuje přilnavost pneumatiky, která tak díky svému chování za mokra získala EU štítek s hodnotou B. Pneumatiky Conti Hybrid HT3 také získaly EU štítek s hodnotou B v kategorii spotřeby paliva. Šestiprocentního snížení spotřeby paliva se po-dařilo dosáhnout díky kombinaci pryžové směsi v dezénu a v bočnicích a optimalizované geometrie dezénu. Pneumatiky Conti Hybrid HT3 pro přívěsy jsou také označeny symbolem M + S.
Lepší protektorovatelnost
U pneumatik Conti Hybrid třetí generace došlo také ke zlepšení protektorovatelnosti. Nová kostra „5 + 1“ zvyšuje výkon čtyřvrstvého trojúhelníkového nárazníkového pásu na novou úroveň. Dlouhodobá hospodárnost založená na konceptu ContiLifeCycle je dále podpořena zavedením indikátorů prořezávání na všech třech pneumatikách.
Divize Pneumatiky koncernu Continental má dnes 24 výrobních a vývojářských poboček po celém světě. Obchodní jednotka pneumatik pro užitková vozidla Continental je jedním z největších výrobců pneumatik pro nákladní automobily, autobusy a speciální užitkové vozy na světě. Obchodní jednotka se neustále vyvíjí z výrobce výhradně zaměřeného na výrobu pneumatik na poskytovatele celých systémů se širokým sortimentem produktů, služeb a řešení pro pneumatiky na užitkové vozy.
(lan)