​Užitkový model E-Transit s prodlouženým dojezdem

​Užitkový model E-Transit s prodlouženým dojezdem

Ford Pro odhalil novou verzi modelu E-Transit s prodlouženým dojezdem. Nový model se vyznačuje využitelnou kapacitou akumulátoru 89 kWh pro maximální dojezd až 402km a také rychlejším nabíjením střídavým a stejnosměrným proudem. Zákazníci rovněž mohou využívat prodloužené dvouleté/neomezené servisní intervaly, což je dvojnásobek současného jednoletého intervalu.

„Verze E-Transitu s prodlouženým dojezdem je dalším příkladem snahy společnosti Ford Pro o zavedení vysoce produktivních elektromobilních vozových parků v Evropě,“ řekl Hans Schep, generální ředitel Ford Pro pro Evropu. „ Možnost zákazníků dojet mezi jednotlivými nabíjeními dále spolu se širokou nabídkou typů karoserií posiluje naši pozici důvěryhodného partnera pro kompletní řešení jejich vozového parku,“ dodal.

E-Transit s prodlouženým dojezdem je navržen tak, aby oslovil zejména zákazníky, kteří působí ve venkovských oblastech, v chladnějším podnebí nebo na trasách zahrnujících jízdu po dálnici. Zákazníci si budou moci nový model objednat ještě letos, první dodávky se očekávají v roce 2025.

Tepelné čerpadlo se vstřikováním par chladiva je součástí standardní výbavy verze s prodlouženým dojezdem, která zajišťuje účinnější vytápění kabiny při nízkých teplotách. Tento systém je podobný systému v modelu E-Transit Custom (prvním elektromobilu, který tuto technologii využívá) a je navržen tak, aby zlepšil energetickou účinnost a optimalizoval dojezd v chladnějším počasí.

Inženýři společnosti Ford u všech verzí E-Transitu s prodlouženým dojezdem výrazně zlepšili nabíjecí výkon. Maximální výkon nabíjení střídavým proudem byl zvýšen z 11 kW na 22 kW, což znamená, že plné nabití přes noc má trvat méně než šest hodin. Výkon rychlonabíjení stejnosměrným proudem byl zvýšen ze 115 kW na 180 kW, takže 10 minut nabíjení může přidat až 116km dojezdu a nabití z 10 na 80 procent trvá přibližně 28 minut.

Společnost nabízí rozsáhlý výběr modelových variant včetně délek L3 a L4, dodávek, varianty DCiV, varianty s jednokabinou na podvozku, s celkovou hmotností od 3 500kg do 4 250kg.

(lan)

Foto: Ford

spinner