13. prosince 2015
PRAHA (7.12.) – Společnost MOL, která provozuje 315 čerpací stanice značek MOL, Pap Oil, Slovnaft a Agip, pokračuje v rebrandingu svých prodejních míst. Půl roku po otevření první čerpací stanice MOL na pražském Barrandově jich do bílo-zeleno-červených barev převlékla již 70. Do konce letošního roku jich plánuje mít po celé republice kolem 80. V budoucnu chce společnost rozvíjet své maloobchodní aktivity pod značkami MOL a Pap Oil, rebranding své sítě chce ukončit v roce 2016.
Již během léta byl dokončen rebranding všech 44 čerpacích stanic, které společnost získala převzetím Lukoilu Česká republika. Ze 125 čerpacích stanic Agip, které MOL získal na konci letošního července, jich logo MOL nese již prvních 26. „Proces rebrandingu jsme začali a stále udržujeme ve vysokém tempu – v současné chvíli dokončujeme v průměru čtyři až pět čerpacích stanic týdně. V nastoleném tempu budeme pokračovat tak, abychom do konce příštího roku sjednotili všechny čerpací stanice, které nyní v České republice provozujeme, pod dvě značky MOL a Pap Oil,“ řekl Radim Špůrek, ředitel maloobchodu MOL v ČR.
Skupina MOL, jejíž součástí je také MOL Česká republika, v posledních týdnech oznámila rozšíření svých aktivit v oblasti maloobchodu v dalších dvou zemích. Začátkem listopadu informovala o koupi slovinského portfolia společnosti ENI čítajícího 17 čerpacích stanic. MOL zde nyní provozuje 57 čerpacích stanic. V Maďarsku v nedávné době převzala od ENI všech jeho tamních 183 čerpacích stanic. Za posledních 18 měsíců tak společnost získala přibližně 450 čerpacích stanic v České republice, Maďarku, Rumunsku, Slovensku a Slovinsku, celkově v současnosti vlastní síť téměř dva tisíce čerpacích stanic v 11 zemích střední a jihovýchodní Evropy.
(tj)