9. července 2013
KLADNO (9.7.) – Společnost DACHSER Czech Republic pod vedením generálního ředitele Ing. Petra Kozla obdržela korporátní ocenění za nejlepší výsledky a poskytované služby. Ocenění získala česká společnost v konkurenci další 92 evropských poboček v celé síti skupiny DACHSER.
„Ocenění „Best Performer for Results and Services“ bylo České republice uděleno již druhým rokem za sebou a vyjadřuje nejlepší výkonnost a logistické služby v rámci celého koncernu,“ říká Petr Kozel. „Jsem rád, že se nám s našimi kolegy a zaměstnanci daří úspěšně rozvíjet naši společnost v rámci skupiny DACHSER, a věřím, že to je dobrý signál o vysoké kvalitě našich služeb i pro naše zákazníky,“ dodává.
Skupina DACHSER také hodnotí kvalitu jednotlivých poboček v celé síti DACHSER a od roku 1999 každoročně uděluje ceny DACHSER Quality Award. „Kvalita je ve společnosti DACHSER tím nejdůležitějším kritériem. Spolehlivost, bezpečnost a transparentnost jsou základními kameny poskytovaných logistických služeb a společnost DACHSER tyto oblasti neustále monitoruje a zlepšuje,“ komentuje interní hodnocení Petr Kozel.
Za loňský rok bylo hodnoceno téměř 100 poboček z celé Evropy a pobočky českého DACHSERU se umístily v první dvacítce. Hodnotící kritéria zahrnují například kvalitu doručování, dodržování nastavených doručovacích režimů (termínů dodání), kvalitu prevence před poškozením, ale také například kvalitu sběru dat. V neposlední řadě je důležitým hodnotícím kritériem samotný hlas zákazníků, kteří jsou každoročně dotazování na spokojenost se službami jednotlivých poboček.