15. června 2017
15.6. - Největší mezinárodní poskytovatel logistických služeb na světě, společnost DHL rozšiřuje svou spolupráci s mezinárodním módním průmyslem a zintenzivňuje své aktivity v oblasti e-commerce. DHL realizuje společně s několika módními organizacemi po celém světě individuálně koncipované iniciativy, které pomáhají módním firmám vylepšovat své mezinárodní dodavatelské řetězce a rozvíjet své obchodní aktivity na nových trzích. Mezi nové partnery DHL patří oborová sdružení Council of Fashion Designers of America (CFDA), British Fashion Council (BFC) a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) v Miláně.
„Podpora módního průmyslu ve všech jeho různých aspektech byla pro DHL vždy důležitým cílem. S naším novým přístupem budeme schopni poskytovat podporu ještě většímu počtu módních společností po celý rok prostřednictvím na míru střižených logistických řešení, jimiž reagujeme na jejich rozmanité potřeby – jak při výrobě jejich kolekcí, tak při přepravě na módní přehlídky, či vycházením vstříc rostoucím nárokům na elektronický obchod,“ zdůrazňuje Arjan Sissing, viceprezident koncernu Deutsche Post DHL Group, zodpovědný za oblast korporátního globálního marketingu značek.
Jako partner největšího amerického módního obchodního sdružení vypracuje DHL společně s firmou Accenture, inovačním partnerem sdružení CFDA, studii se zaměřením na efektivnější využívání globálních dodavatelských řetězců a zasilatelských sítí, aby mohli módní návrháři lépe uspokojovat očekávání svých zákazníků a upevňovat postavení svých značek. Council of Fashion Designers of Amercia Inc. je nezisková organizace, která sdružuje více než 500 předních návrhářů dámské a pánské módy, módních doplňků a šperků.
V rámci spolupráce s organizací British Fashion Council iniciuje DHL soutěžní program, jehož cílem je zvyšování mezinárodního potenciálu ve světě módy a podporování britských módních značek při jejich pronikání na globální trhy. Roční program nabídne návrhářům mentoring a logistickou podporu. DHL udělí každoročně cenu nadějné módní firmě. Vyhlášení letošního vítěze proběhne v září na akci London Fashion Week.
Ve spolupráci s institucí Camera Nazionale della Moda Italiana bude DHL organizovat různé workshopy pro začínající značky, mladé návrháře a členy sdružení. Tyto semináře poskytnou mimo jiné důležité informace o e-commerce ve světě módy a specifické legislativě a představí výzvy, ale i možnosti a příležitosti různých obchodních modelů a řešení přepravy. DHL navíc sestaví společně se sdružením Camera Moda porotu, která bude ze všech přihlášených mladých módních tvůrců vybírat nejsvětovější značkové návrháře. Vyhlášení výsledků soutěže se uskuteční v září 2017 na slavnostním večeru sdružení Camera Moda. Cenou pro vítěze bude podpora společnosti DHL při realizaci jeho mezinárodní expresní zásilkové služby.
DHL prodlouží svá mnohaletá partnerství s módními přehlídkami London Fashion Week a Mercedes-Benz Fashion Week v Sydney, Berlíně a Moskvě. Kromě přehlídky Mercedes-Benz Fashion Week v Austrálii je DHL také partnerem soutěže Fashion Laureate. Společně s ruským módním průmyslem se společnost DHL již podílela na organizaci konference Fashion Futurum Conference. Společnost DHL Express Rusko uspořádala jako oficiální logistický partner této akce workshop zaměřený na zahraniční elektronický obchod, v němž poskytla mezinárodně expandujícím módním podnikům důležité informace a impulzy. Na této akci se setkávají odborníci a podnikatelé ze světa módy, aby diskutovali o budoucích trendech a vývoji v tomto odvětví. DHL se bude i nadále podílet na módní přehlídce Amazon Fashion Week Tokyo a podporovat tak japonskou módní scénu. Mezi tyto aktivity patří také soutěž DHL Designer Award, která přispívá k rozvoji talentovaných japonských módních návrhářů.
DHL je již po mnoho desetiletí aktivním partnerem módního průmyslu, odvětví luxusního zboží a maloobchodu. Podnikatelům v těchto oborech poskytuje rozsáhlou nabídku logistických řešení, která jsou přizpůsobena individuálním požadavkům příslušných dodavatelských řetězců, včetně vývoje, marketingu a prodeje. Mezi ně patří časově definované expresní doručování, řešení pro realizaci e-commerce i velmi kvalitní sklady a služby s přidanou hodnotou v rámci specializovaných módních a oděvních center.
(tj)