25. února 2013
PRAHA (25.2.) – Společnost GO! Express & Logistics na konci ledna na tiskové konferenci v Praze zhodnotila uplynulé období a představila své plány a vize na příští období. Její účastníci se na ní mohli poprvé v České republice setkat s generálním ředitelem GO! Deutschland Ulrichem Noltem a spoluzakladatelem GO! v Německu a většinovým majitelem GO! Česko a GO! Polsko Wolfgangem Sacherem.
Ulrich Nolte představil Evropskou strategii GO! v Evropě. Hovořil o rozšiřování systému v mezinárodním měřítku a zmínil v této souvislosti loňské založení GO! Austria. Jedná se o první dceřinou společnost holdingu GO! Central East Europe (CEE) GmbH, která má v budoucích letech zastřešit také GO! Česko, GO! Polsko a GO! Slovensko. Jednatel GO! Česko Martin Koča informoval především o loňských hospodářských výsledcích české pobočky, které podle něj byly podobné jako v předchozích letech. Počet zásilek GO! Express & Logistics se loni zvýšil meziročně o dvě procenta, obrat o osm procent.
Změny v Polsku
Zásadní změnou prošlo loni především GO! Polsko. Od července změnilo polské zastoupení skupiny GO! Express & Logistics vlastnickou strukturu. Dosavadní stoprocentní vlastník společnosti, německá GO! Holding AG, je sice nadále většinovým vlastníkem GO! Polska se stávajícím podílem 80 procent, ale zbývajících 20 procent ve společnosti nově získal jednatel a spolumajitel GO! Česká republika, Mgr. Martin Koča. Stal se současně i předsedou představenstva společnosti, v níž následně proběhly personální změny a celková restrukturalizace. Změna struktury spočívala ve finanční stabilizaci, optimalizaci nákladů a přenastavení procesů, včetně kontrolních mechanismů.
Nová corporate identity
Hodnocení loňského roku z pohledu marketingové strategie v České republice shrnula ředitelka pro rozvoj Pavla Eretová. Připomněla, že společnost změnila logo i slogan. Po desetiletích nový slogan „Čas je vše“ nahrazuje dosavadní „Všechno jde“. Slogan by měl lépe vystihovat potřeby klientů i poslání GO! Express & Logistics. V rámci zásadních změn ve vizuální podobě, tedy corporate identity firmy GO!, se nezapomnělo ani na kurýry, kteří mají nové oděvy. Ještě před závěrem loňského roku společnost také spustila nové webové stránky https://www.general-overnight.com/cze_cs. Mají zcela novou grafiku, jsou přehlednější a mají větší informační hodnotu.
(pat)