19. června 2008
Vedení české GO! Express & Logistics, s. r. o., v květnu na tiskové konferenci v Praze oznámilo, že se loni česká pobočka stala druhou nejúspěšnější součástí německého systému expresní přepravy GO!
General Overnight & Express Logistik. Společnost, která používá i značku GO! Česká republika, současně informovala o strategických plánech a cílech, které si předsevzala na rok letošní.
GO! Česká republika loni zaznamenala čtyřicetiprocentní nárůst mezinárodních zásilek. Předstihla tak plán, který růst stanovil na 30 procent. Celkový obrat společnosti vzrostl o patnáct procent.
Letošní rok zahájila GO! Česká republika některými změnami. Na počátku ledna posílila obchodní a zákaznické centrum v Praze
a o padesát procent zvýšila počet svých kurýrů.
Podle jednatele společnosti Martina Koči je pro letošek hlavním cílem zvýšit podporu prodeje v regionu střední a východní Evropy (Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Polsko). K tomu patří také soustavné budování značky a pozice společnosti GO! Česká republika nejen na českém trhu. „Pokud se nám podaří splnit vytyčené cíle pro rok 2008, staneme se letos nejúspěšnější zemí celého GO! Systému,“ řekl Martin Koča.
„Slovensko do druhého dne“ má znásobit obrat
Za jeden ze strategických cílů společnosti GO! Česká republika Martin Koča označil zavedení nového produktu „Slovensko do druhého dne“, které umožnila nová linka do Žiliny, Bratislavy a Košic. Nová služba umožňuje večerní vyzvednutí zásilky v České republice a její doručení do druhého dne na celém území Slovenska. V souvislosti se zavedením služby společnost letos očekává zvýšení počtu zásilek na Slovensko až o 200 procent.
GO! Česká republika hodlá i letos dále rozšiřovat služby. V polovině roku uvede na český trh nový produkt GO! XXL. Hmotnost jednoho kusu v zásilce již nebude limitována 50 kilogramy jako dosud.
Cílem je letos také Benelux
Společnost se hodlá zaměřit rovněž na přepravy zásilek do zemí Beneluxu. „Do těchto zemí již byly zavedeny dvě pravidelné linky, aby se flexibilita a kvalita služeb společnosti GO! ještě zvýšila a dosáhla stejné úrovně, jakou poskytujeme našim klientům na Německo a Rakousko,“ řekl Martin Koča.
(pat)