TNT Česká republika

České zastoupení TNT ve finále soutěže o cenu za jakost


Společnost TNT Česká republika se stala finalistou soutěže o cenu za jakost TPG Masters Award, kterou na konci ledna v nizozemském Amsterdamu podruhé udělovala mateřská nadnárodní společnost TNT Post Group (TPG). Ocenění převzal generální manažer TNT Česká republika Petr Chvátal.
Pravidla soutěže a hodnocení vycházejí z modelu podnikatelské úspěšnosti (Business Excellence EFQM), který je základem pro udílení „Evropské ceny za jakost“.
Ocenění podle Petra Chvátala „zhodnocuje dlouhodobé zaměření českého managementu na kvalitu poskytovaných služeb a procesů zabezpečujících zaměření na plnění požadavků zákazníka“.
Ocenění TPG Masters Awards je další v řadě certifikátů, které TNT Česká republika získala. Jako jedna z prvních poboček v zemích střední a východní Evropy získala v roce 2000 certifikát systému řízení jakosti podle normy ISO 9002 a v témže roce úspěšně prošla i certifikací systému práce s lidskými zdroji po-dle britského standardu IiP (The Investor in People). Certifikát IiP získala česká TNT jako vůbec první pobočka celé TPG v rámci celosvětové implementace tohoto modelu (viz DN 29/01).
Nadnárodní firmu TNT Post Group tvoří vedle TNT také poštovní divize Holandské královské pošty. TPG disponuje vlastními dopravními sítěmi – leteckou, která pokrývá většinu hlavních světových destinací, silniční s pokrytím celého evropského kontinentu a Turecka a dále leteckou s využitím komerční sítě zajišťující doručení zásilek. Divize TNT Express, která je součástí společnosti TNT, doručuje 3,7 miliónu balíků, dopisních zásilek a zboží týdně s využitím vlastní sítě zahrnující 840 dep, uzlových stanic a třídicích center. Provozuje více než 19 tisíc vozidel a 61 letadel.
(mna) 

spinner