4. července 2007
Na konci května vstoupila na český pojistný trh nová pojišťovna, Direct. Společnost se orientuje na přímý prodej pojištění motorových vozidel. Své klienty chce motivovat „cenově výhodnými produkty a vysokou kvalitou poskytovaných služeb“.
„Naše pojišťovna přichází s nabídkou přímého prodeje pojištění koncovému zákazníkovi, tedy bez finančních nákladů na zprostředkovatele. Startujeme s produktem povinného ručení, které chceme co nejdříve doplnit o nabídku konkurence-schopného havarijního pojištění tak, abychom ve střednědobém horizontu vytvořili plné portfolio služeb v oblasti pojištění motorových vozidel,“ uvedl finanční ředitel a předseda představenstva společnosti Štěpán Havlas. Prodej pojištění přes internet plánuje pojišťovna zahájit na konci letošního roku.
Jediným akcionářem Direct pojišťovny je nizozemská společnost GDII B.V. (Global Direct Insurance Investments B.V.), která je součástí mezinárodní finanční skupiny D.I.F.I. (Direct Insurance Financial Investments Ltd.).
Direct pojišťovna klade důraz na přímou komunikaci s klienty, na služby a distribuci, a to prostřednictvím moderních technologií.
Pojišťovna má sesterské pojišťovny v Polsku (Link4) a Izraeli (I.D.I.). Tým společnosti tvoří téměř devadesát zaměstnanců.
„Během několika příštích let
bychom se chtěli stát významným hráčem na trhu neživotního pojištění a zařadit se tak mezi přední pojišťovny v České republice. V oblasti neživotního pojištění se – po úspěšném zavedení stávající nabídky – chceme dále zaměřit především na ty produkty, které jsou svou povahou vhodné pro přímý prodej. Velmi zajímavý je pro nás však
také trh životního pojištění. Naši nabídku tedy v budoucnu plánujeme rozšířit například o pojištění
domácností, cestovní pojištění
a pojištění osob,“ dodal Štěpán Havlas.
(jet)