16. února 2014
PRAHA (15.2.) – S účinností od 1. července 2014 dojde k fúzi Call Centra společnosti CSA Services a společnosti Holidays Czech Airlines sloučením do společnosti Czech Airlines Handling. Dále se nejpozději do 1. 7. 2014 ze společnosti CSA Services oddělí Agentura práce, která se stane spolu s jejími zaměstnanci součástí organizační jednotky Řízení lidských zdrojů Českého aeroholdingu jako její další útvar.
Jak informovala mluvčí Českého Aeroholdingu Michaela Lagronová tato reorganizace v rámci společností Českého aeroholdingu je dalším logickým krokem managementu mateřské společnosti při hledání synergií uvnitř skupiny a snaze snížit náklady a zefektivnit ještě více některé provozně – obchodní činnosti, související hlavně s prodejem letenek (call centrum, ticketing a cestovní agentura) a péčí o cestující veřejnost, a to jejich konsolidací do jedné velké a stabilní společnosti – Czech Airlines Handling.
Ten bude moci ještě více rozšířit portfolio svých provozních a obchodních činností a stane se tak vedle společnosti Letiště Praha významným subjektem v areálu letiště Praha/Ruzyně, který bude poskytovat svým zákazníkům komplexní služby doplňující stávající produkt Letiště Praha. Stávající zaměstnanci Call centra se tak stanou kmenovými zaměstnanci společnosti Czech Airlines Handling, kde budou nadále poskytovat služby kontaktního centra pro styk se zákazníky.
Agentura práce, která bude fungovat pod organizační jednotkou Řízení lidských zdrojů v Českém aeroholdingu, nabídne své personální služby jak firmám ve skupině Český aeroholding, tak mimo skupinu, jež primárně působí v areálu letiště.