3. února 2016
3.2. - Společnost Letiště Praha, a. s., provozovatel Letiště Václava Havla Praha, byla vyhlášena vítězem národního kola prestižní soutěže European Business Awards za oblast Customer Focus. Nyní se svým prezentačním videem reprezentuje Českou republiku v dalším kole soutěže o ceněný status Ruban d’Honneur v kategorii Costumer Focus. Zároveň na webových stránkách soutěže probíhá v této chvíli veřejné hlasování, ve kterém Letiště Praha soutěží o titul Národní vítěz veřejnosti za Českou republiku.
V rámci 9. ročníku soutěže European Business Awards porota posuzovala přes 32 tisíc firem z 33 evropských zemí. Celkem 678 společností z celé Evropy bylo jmenováno vítězi národních kol, kteří postoupili do dalšího klání. V kategorii Customer Focus, ve které zvítězilo Letiště Praha, se umístilo celkem 74 firem z celé Evropy, z toho dvě z České republiky. V rámci dalšího kola připravili vítězové národních kol video prezentaci, kterou nyní posuzují nezávislí porotci. Nejlepšímu ze skupiny udělí velmi ceněný status Ruban d’Honneur. Jeho držitelé pak postoupí do hlavního finále European Business Awards 2016.
Kromě toho jsou video prezentace vítězů národních kol zveřejněny na stránkách soutěže European Business Awards www.businessawardseurope.com, kde do 26. února probíhá veřejné hlasování, z kterého vzejdou Národní vítězové veřejnosti za každou zemi. Letiště Praha zde reprezentuje Českou republiku. Národní vítězové veřejnosti se pak utkají v druhém kole veřejného hlasování o titul Evropský vítěz veřejnosti, které proběhne od 7. března do 26. dubna. Výsledek bude oznámen spolu s celkovým vítězem z každé kategorie na slavnostním večeru European Business Awards v červnu.
European Business Awards je prestižní soutěž sponzorovaná sítí RSM a podporovanou předními osobnostmi obchodu, akademiky, médii a politickými špičkami z celé Evropy.
(tj)