31. března 2019, Martina Vampulová
GEFCO v České republice upravilo v rekordním čase pouhých pěti měsíců užitková vozidla pro společnost Peugeot. Celkem 460 vozů typu Boxer a Expert prošlo úpravami v rámci tzv. postprodukčních operací v kolínské pobočce pro koncového klienta z oblasti poštovních služeb.
Na základě zadání byly do všech vozů flotily instalovány dřevěné podlahy, boční výdřevy nákladního prostoru a do přístrojové desky byly osazeny zásuvky pod stálým napětím. Navíc do vozů Peugeot Expert byl instalován zámek řadicí páky, protiskluzový nášlap k bezpečnému přístupu do nákladového prostoru a další úpravy.
Zakázku získala společnost GEFCO na konci loňského července. S přípravami na individualizaci aut začala firma o čtvrt roku později a distribuce prvních připravených vozidel do depa klienta proběhla v polovině téhož měsíce. Poslední vozy byly klientovi doručeny letos v únoru. Celá flotila ke klientovi dorazila také s kompletním brandingem exteriéru vozidel a se zatmavenými fóliemi na sklech zadních dveří. „Klient u nás objednal postprodukční úpravy vozů již poněkolikáté, což dokazuje kvalitu poskytovaných služeb, naši flexibilitu i schopnost realizovat velkoobjemové zakázky v přesně stanoveném čase,“ popsal zakázku postprodukčních úprav na užitkových vozidlech Aleksander Raczynski, generální ředitel společnosti GEFCO v České republice.
GEFCO v režimu postprodukčních operací upraví ročně zhruba 30 tisíc osobních a další zhruba tisícovku užitkových vozidel. U aut, která právě sjela z výrobní linky, realizuje jak designové změny, tak i úpravy technického charakteru. „Personalizace vozů je celosvětovým trendem a její obliba stále stoupá,“ uvedl Miloš Mrázek, FVL manažer společnosti GEFCO. „Zatímco u osobních vozů jsou často realizovány právě vizuální úpravy, u užitkových vozů jsou to změny technického charakteru, které prodlužují užitnou dobu vozidel,“ upřesnil Miloš Mrázek a dodal, že společnost GEFCO je schopná vozy nejen upravit a doručit, ale také tato auta po uplynutí doby užívání svézt zpět do depa a na jednom místě je v rámci vehicle remarketingu připravit k sekundárnímu prodeji.
(mna)
Foto: Gefco