24. července 2017
24.7. - Balíkový přepravce GLS má v současné době v Česku přes 150 ParcelShopů a vyjednává o otevření dalších. Provozovatelům obchodů, kde si mohou zákazníci vyzvednout nebo i podat balík, usnadňuje práci nová webová aplikace.
Ta umožňuje rychlejší odbavení zákazníků, jejich lepší informování o stavu doručení a vyšší bezpečnost. Systém s přehlednou evidencí balíků přijatých k přepravě i těch, které již na místě čekají na své adresáty a automaticky komunikuje s příslušným regionálním depem GLS. Provozovatel ParcelShopu v aplikaci vidí nejen vyúčtování dobírek, ale i výši své odměny za poskytnuté služby.
Aplikace mu sama vystaví i příslušnou fakturu, kterou mu GLS měsíčně proplácí. „Aplikace je opravdu velmi přehledná a intuitivní. Obsahuje vše, co provozovatel ParcelShopu potřebuje a výrazně mu usnadňuje práci,“ uvádí Pavel Včela, ředitel společnosti GLS Česká republika.
ParcelShop je výdejní i podací místo zásilek, které pro přepravce provozují obchody prodávající různý sortiment zboží a služeb. „ParcelShopy jsou v první řadě výhodné hlavně pro zákazníky, kteří si najdou ve svém okolí ten nejbližší místo toho, aby museli čekat na svůj balík doma, nebo na něj stát frontu. Přepravce získává větší flexibilitu při doručování a majitel obchodu, který ParcelShop provozuje, se může těšit z toho, že mu přicházejí noví lidé, kteří u něj mohou nakoupit,“ dodává Pavel Včela.
Většímu přílivu těchto lidí napomáhá i stále oblíbenější odesílání soukromých balíků přes online aplikaci GLS www.e-balik.cz, které je poté možno podat opravdu během několik sekund v jakémkoliv GLS ParcelShopu. Partnerské prodejny tak mají jako bonus zdarma online reklamu svých provozoven.
(tj)