3. března 2019, Martina Vampulová
Společnost DPD v loňském roce rozšířila svou síť o 12 procent a téměř 1000 výdejních míst Pickup. To výrazně přispělo k hladkému průběhu celé sezony. Úspěšnost doručení do druhého dne od předání odesílatelem dosáhla 99 procent.
Podle údajů společnosti bývá největší nápor na doručení zásilek každoročně v úterý před Štědrým dnem. Tento den loni připadl na 18. prosince a DPD během něj zaznamenala meziroční nárůst o devět procent. „Společnost zvládla doručit balíky stejně jako v běžném roce ve všedních dnech, a nemusela tak z kapacitních důvodů přistoupit k doručování o víkendu. Díky dlouhodobým přípravám své přepravní sítě na vánoční sezonu se podařilo udržet vysokou kvalitu poskytovaných služeb pro zákazníky,“ uvedla DPD v tiskovém prohlášení.
V loňském roce firma zvýšila počet kurýrů z 900 na 1100 a personálně posílila i depa a centrálu.
(mna)
Foto: DPD