22. září 2017
22.9. - Společnost UPS spustila online aplikaci UPS Returns® Manager, která umožní internetovým obchodům nastavit vracení zásilek zákazníky v souladu s jejich strategií. Firemní zákazníci UPS nyní mohou sami spravovat vracení zásilek bez potřeby integrace nových technologií do vlastních IT systémů. Uživatelé mohou vytisknout etikety pro vrácení zásilky jak ze stránek ups.com tracking (v internetové i mobilní verzi), tak z e-mailového upozornění.
Aplikace UPS Returns Manager, dostupná ve 44 zemích včetně České republiky, nabízí internetovým obchodům nástroj ke správě vracení zboží na celosvětovém trhu, kde nakupující vracejí ročně zboží v hodnotě stovek miliard dolarů. „Vracení zdarma” ale neexistuje: odhadované náklady na agendu spojenou s vracením zboží se pohybují ve výši 10 až 15 procent ceny zboží.
„Vracení zboží zakoupeného online je pro mnoho evropských obchodníků a jejích zákazníků doslova černou můrou. Aplikace UPS Returns Manager tento proces výrazně zjednodušuje,” uvádí Abhijit Saha, marketingový ředitel UPS Europe. „Jde o ideální řešení pro každý online obchod, zejména pak pro menší a střední obchodníky, kteří tuto agendu nezvládají vlastními zdroji. UPS je první poskytovatel logistických řešení, který nabízí možnost vytvoření požadavku na vrácení zboží přímo ze stránky sledování zásilky.”
Studie UPS Pulse of the Omni-Channel Retailer v roce 2016 zjistila, že více než polovina internetových obchodů považuje příjem a správu vraceného zboží za významný problém. Zároveň mnoho zákazníků při rozhodování o nákupu zohledňuje také podmínky vracení zboží. UPS Returns Manager bude k dispozici ve 44 zemích a územích pro vracení balíčků přepravovaných vnitrostátně a v rámci EU.
(tj)