Zákazníci Mall.cz mohou nově sledovat doručování v zákaznickém účtu

Zákazníci Mall.cz mohou nově sledovat doručování v zákaznickém účtu

23.1. - Mall.cz spustil novou službu s názvem Sledování objednávky, která zákazníkům umožňuje přehledné sledování stavu doručování objednaného zboží. Veškeré informace od objednání až do doručení zboží si nyní zákazníci snadno zobrazí přímo ve svém zákaznickém účtu. Mall.cz chce spuštěním nové služby ulehčit zákazníkům mnohdy komplikované sledování zásilek podle čísel u jednotlivých dopravců.

„Chceme zákazníkům nabídnout nejlepší možný komfort. Služba Sledování objednávky jim umožní rychle a snadno ověřit aktuální stav objednávky, ať už z webu, klientské zóny nebo v blízké době prostřednictvím našeho chatbota Evy,“ řekl šéf logistiky Mall Group Pavel Knap a dodal: „Zákazníci už nebudou muset řešit, jaký dopravce jim doručí zboží, jaké je číslo zásilky a kde ho najdou. Jednoduše kliknou na odkaz Sledování objednávky a zbytek již uděláme za ně.“

Nová služba celý proces sledování zásilky maximálně zjednodušuje. Na jednom místě, přímo v zákaznickém rozhraní Mall.cz, jsou nyní k dispozici kompletní informace o dopravci včetně jeho přesných kontaktních údajů, podrobnou historii stavu objednávky, částku k úhradě, kam a kdo objednávku doručuje a aktuální stav s předběžným termínem doručení.

Systém sledování je napojený na logistické centrum a všechny dopravce, které Mall.cz využívá. Mall.cz je jeden z prvních e-shopů v ČR, který takovou službu nabízí, ve světě podobné služby nabízí například Amazon nebo Aliexpress.

(mna)

Repro: Mall.cz

spinner