Rakousko

Vídeň se připravuje na premiéru mezinárodního veletrhu TRANSVIENNA/PACKVIENNA 2003

Společnost Reed Exhibitions Messe Salzburg oznámila nový veletržní počin: od 16. do 19. září bude vídeňský veletržní areál poprvé hostit mezinárodní veletrh logistiky a dopravy Transvienna a mezinárodní veletrh balicí techniky Packvienna. Oba veletrhy, které se budou konat ve dvouletém cyklu, nahradí dosavadní projekt obchodních veletrhů VFL v Salcburku a Log-Net ve Vídni.

Pro české podnikatele je významná skutečnost, že veletrhy Transvienna a Packvienna jsou orientovány především na budoucí středo- a východoevropské členy Evropské unie.

Výjimečná poloha

Mezi západoevropskými veletržními městy, zejména ve srovnání s Německem, se Vídeň těší mimořádné geografické výhodě. V dosahu 300 kilometrů od Vídně je dalších pět evropských hlavních měst: Praha, Bratislava, Budapešť, Záhřeb a Lublaň. „Nejpozději do roku 2006 budou tato města představovat hlavní obchodní centra uvnitř EU,“ uvedl k tomu generální manažer Reed Exhibitions Matthias Limbeck. Podle ředitele veletrhu Transvienna/Pac­kvienna Johannese Tomsiche je tato skutečnost „…rozhodujícím důvodem pro použití nové koncepce komplexního veletrhu logistiky tak, aby vzbudil zájem podnikatelů ze zemí, jež se stanou členy Evropské unie“.

Veletrh bude rozčleněn na obory obalové techniky, dopravních technologií, skladování, etiketace a automatické identifikace, informačních technologií, dopravy, dopravního vybavení, zařízení logistických center, poradenských služeb, financování a telekomunikací.

Segmentace a komplexní zaměření veletrhů Transvienna a Packvienna byly vytvářeny ve spolupráci s četnými obchodními představiteli a korporacemi, měly by tak odborným návštěvníkům na jedné výstavní ploše poskytnout kompletní přehled produktů, systémových řešení a služeb včetně hotových logistických řetězců. Speciálním tématem veletrhů bude vybavení pro logistiku.

Návštěvníci budou mít příležitost srovnat osvědčená a ověřená dopravní řešení, zefektivnit nákup a distribuci pomocí kombinace všech způsobů dopravy, ujasnit si potenciál pro optimální tok zboží mezi zákazníkem a dodavatelem, prohlédnout si nejnovější řešení obalové techniky, otestovat si technické výhody nových materiálů a strojů a navíc získat informace o rozvoji národní a mezinárodní dopravní infrastruktury.

Cílovou skupinou manažeři

Cílovou skupinou návštěvníků, pro které je veletrh projektován, jsou obchodní ředitelé, vedoucí pracovníci zásilkových služeb, techničtí ředitelé, skladoví manažeři, výrobní ředitelé a manažeři odpovědní za bezpečnost. Pořadatelé očekávají tyto odborníky z Rakouska a ze sousedních zemí – České republiky, Slovenska, Maďarska a Slovinska. Mezi přihlášenými vystavovateli jsou dopravní firmy (dopravci, kurýrní služby, expresní a zásilkové služby, letečtí dopravci a rejdaři), dále dodavatelé vozidel, manipulačních technologií a logistického poradenství, prodejci výpočetní techniky pro dopravu a skladové hospodářství, firmy zabývající se technologií balicích služeb a materiálů pro obaly, distribuční centra (letiště, přístavy, logistická centra), zástupci telekomunikací, finančních a veřejných institucí.

Bohatý doprovodný program

Silnou stránkou veletrhu by měl být odborný program, v němž bude výsadní místo zaujímat 19. Logistický dialog – výroční kongres rakouské logistické asociace Bundesvereinigung Logistik (BVL). Další špičkový program s účastí mezinárodních expertů bude součástí všech dnů veletrhů Transvienna a Packvienna.

Jak vyzdvihl výkonný ředitel Reed Exhibitions Messe Salzburg Johann Jungreithmair, uvedením veletrhů Transvienna a Packvienna získá Rakousko opět po mnoha letech nový a významný veletrh mezinárodního významu, který bude zdrojem důležitých podnětů pro obchodní politiku. „Experti předpovídají obrovské zvýšení objemu přepravy mezi Rakouskem a zeměmi střední a východní Evropy do roku 2015 – očekává se nárůst o 70 procent v dovozu a zhruba o 150 procent v exportu. Jsme proto přesvědčeni, že tento obchodní veletrh se osvědčí jako ideální platforma pro rozvoj a rychlejší expanzi obchodních vztahů v rámci Evropské unie,“ uvedl Johann Jungreithmair.

Pro české návštěvníky

Kompletní servis pro návštěvníky a vystavovatele z České republiky poskytuje společnost Schwarz & Partner, spol. s r. o., jejíž zástupci mohou českým zájemcům dodat jak podrobné informace a odpovědi na jejich dotazy, tak i zvýhodněné vstupné. Webová prezentace veletrhu je na internetové adrese veletrhů nebo na českých stránkách společnosti Schwarz & Partner. (pr)

www.transvienna.at

www.packvienna.at

www.terminy.cz

Kontakt a bližší informace

Petra Demeterová, Markéta Jeníková

Telefon: 604 243 010, Fax: 224 826 021

E-mail: publica@terminy.cz

spinner