3. února 2025, lan

4.2. - DPD, součást největší evropské sítě balíkové přepravy Geopost, reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a v rámci své akce nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Díky spolupráci s Alzou mohou zákazníci využít tuto zvýhodněnou službu i pro doručení do více než 2 300 AlzaBoxů Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům.
Akce DPD trvá od 1. února do 30. dubna a zapojit se mohou jak nové e-shopy, které DPD dosud nevyužívaly, tak i ty stávající. Pokud e-shopy nabídky využijí, budou mít možnost cenu za smluvních podmínek využívat i po tomto termínu. Přihlásit se lze přes webové stránky DPD nebo v případě již registrovaných e-shopů i přes vlastního obchodního zástupce.
“Jako jeden z největších balíkových přepravců chceme nabídnout e-shopům podmínky, které jim umožní reagovat na aktuální situaci na trhu. Doufáme, že vzhledem k oblibě doručení mimo domov budou z takto výhodné ceny za balík těžit jak samotné e-shopy, tak jejich zákazníci,” řekl Miloš Malaník, ředitel DPD, a dodal: “Věřím, že tento krok velmi uvítá řada českých e-shopů, které v poslední době čelí silné konkurenci ze zahraničí, například z Číny”
“Oceňujeme iniciativu DPD a jsme rádi, že můžeme přispět ke zlepšení dostupnosti cenově výhodného doručení v Česku. Díky naší spolupráci se podařilo rozšířit tuto nabídku i na více než 2 300 AlzaBoxů, což e-shopům i zákazníkům přináší ještě větší flexibilitu a pohodlí,” uvedl místopředseda představenstva Alzy Jakub Krejčíř.
Zájem o doručování do výdejních míst a samoobslužných boxů stále roste. Na konci roku 2024 pokořilo DPD hranici 7000 výdejních míst a boxů - za rok tedy v Česku narostla síť o více než 60 %. Podle posledních dat z největšího evropského průzkumu E-shopper Barometer 69 % pravidelných online nakupujících v Česku preferuje doručení mimo domov (na výdejní místa/do boxů/do kamenných prodejen).
(lan)
Foto: DPD