​DPD v Česku spouští mobilní aplikaci myDPD

​DPD v Česku spouští mobilní aplikaci myDPD

1.6. - Společnost DPD, součást největší evropské sítě balíkové přepravy Geopost, připravila pro své zákazníky novou mobilní aplikaci myDPD, která má příjemcům balíčků co nejvíce zjednodušit život a umožnit jednoduchou správu všech doručovaných zásilek. Historicky první mobilní aplikace od DPD pokrývá potřeby příjemců při doručování všech zásilek, typicky balíčků z e-shopů. Podle nejnovějšího celoevropského průzkumu E-shopper barometer, ve kterém DPD každoročně zkoumá chování spotřebitelů při online nakupování, se totiž Češi řadí k jedněm z nejnáročnějších zákazníků v Evropě, a to zejména co se týče flexibility doručení a možností přesměrování.

Aplikace myDPD umožňuje:

● Mít přehled o pohybu všech doručovaných zásilek kdykoliv a odkudkoliv

● Přesměrovat je do jednoho z více než 100 000 výdejních míst Pickup nebo oblíbených DPD Pickup Boxů v celé Evropě

● Měnit adresu či den doručení, nebo balíček jednoduše odmítnout

● Využít přehlednou mapu výdejních míst Pickup a boxů v okolí, ve které lze snadno vyhledávat a nechat se pomocí oblíbené navigace k boxu nebo výdejnímu místu nasměrovat

● Sledovat v den doručení zásilku živě na mapě

● Vytvoření účtu, který umožňuje automatické napárování všech doručovaných zásilek dle e-mailu a telefonního čísla příjemce

● Přiřadit k účtu více e-mailů a telefonních čísel a vytvořit tak např. přehledný rodinný účet

● Využití tzv. push notifikací o změně stavu zásilky

● Komunikovat s chatbotem

Aplikaci myDPD lze v Česku stáhnout přes App Store (verze iOS) a Google Play (verze Android).

“Pro příjemce v Česku je ve srovnání s řadou evropských států mnohem důležitější mít možnost libovolně měnit místa či adresy doručení a jednoduše mít pocit, že jsou to oni, kdo doručení ´řídí´. Proto se jim v tomto ohledu snažíme vycházet vstříc a věříme, že aplikace myDPD je jedním z kroků, který ocení. Už teď navíc pro aplikaci pracujeme na dalších novinkách využitelných například pro rychle rostoucí síť výdejních míst a boxů,” řekl Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Mobilní aplikace myDPD s podtitulkem “moje zásilka, moje volba” je v současnosti dostupná příjemcům balíků doručovaných DPD nejen v Česku, ale i v řadě dalších zemí, například v Nizozemsku, Chorvatsku, na Slovensku nebo třeba v Argentině. Portál myDPD ve verzi aplikace nebo webu využívají v současné chvíli již miliony zákazníků v řadě zemí Evropy a světa, kde společnost DPD v rámci sítě Geopost působí. DPD věří, že se tímto krokem opět posunula blíže k potřebám současného zákazníka, který očekává přizpůsobení doručení na míru.

(lan)

Foto: DPD

spinner