​PPL CZ představuje novou mobilní aplikaci poskytující informace o zásilkách

​PPL CZ představuje novou mobilní aplikaci poskytující informace o zásilkách

14.1. – Společnost PPL uvádí novou mobilní aplikaci mojePPL, se kterou budou mít zákazníci veškeré informace o svých zásilkách neustále na dosah. Aplikace umožňuje sledovat doručované a podané zásilky, navigovat na nejbližší výdejní či podací místo nebo balíky poslat bez nutnosti tisku etikety. V následujících týdnech přibude do aplikace i nová funkce na měření balíků skrze mobilní fotoaparát.

„Digitalizace se v PPL neustále posouvá a jsem nesmírně rád, že se nám podařil po dlouhých přípravách další krok kupředu, tedy spuštění moderní a efektivní mobilní aplikace mojePPL, pro spotřebitele,“ uvedl Milan Loidl, ředitel marketingu a business development PPL CZ. „Naším posláním je doručovat kvalitu a věříme, že právě nová aplikace nám pomůže ve zlepšování zákaznické spokojenosti a usnadnění přístupu k našim službám,“ dodal. Zákazníci v aplikaci najdou celou cestu balíku přehledně na jednom místě bez nutnosti sledování SMS a e-mailů včetně informací pro podání či převzetí zásilek.

Aplikace byla vyvinuta společností eMan a designově se řídí novou vizuální identitou PPL. „Jsme rádi, že můžeme na mojePPL spolupracovat právě s eMan. Společně s naším týmem vytvořili reprezentativní aplikaci a nadále se budou věnovat vývoji nových funkcí a dalších vychytávek pro zákazníky,“ dodal Milan Loidl. Přehledná aplikace má intuitivní ovládání, registrace a přihlášení probíhá na základě zadané e-mailové adresy. Aplikaci mohou zdarma stahovat uživatelé mobilních telefonů s operačními systémy Android a iOS.

Po přihlášení do aplikace se automaticky spárují všechny aktuální příchozí i odeslané zásilky. V reálném čase a na pár dotyků je proto možné hned zjistit, kde se balíček právě nachází, ověřit cenu za dopravu, zkontrolovat otevírací dobu výdejního místa nebo zobrazit PIN pro převzetí. Kromě toho je možné s pomocí aplikace zásilku vrátit, změnit místo nebo čas doručení, tedy například přesměrovat ji z domácí či pracovní adresy do jednoho z PPL Parcelshopů nebo PPL Parcelboxů. Aplikace disponuje i průběžnými notifikacemi, díky kterým tak mají uživatelé vždy aktuální informace o pohybu všech svých zásilek.

Balík pro tebe

Aplikace mojePPL znamená i velké ulehčení pro zákazníky využívající službu Balík pro tebe pro zásilky až do hmotnosti 31,5 kg podávané soukromými osobami. Rovnou v aplikaci si mohou snadno zobrazit všechna výdejní místa a najít to nejbližší a nejvhodnější. Nově už není nutné tisknout etiketu. Potřebné údaje lze zadat přímo v aplikaci. Zásilku pak stačí zanést do nejbližšího PPL Parcelshopu či PPL Parcelboxu, nebo jednoduše zavolat řidiče, který si pro ni zajede na určenou adresu.

Platbu za odeslání zásilky je možné uhradit platební kartou přímo v mobilní aplikaci, dobírku lze prozatím zaplatit hotově či kartou na výdejním místě nebo u řidiče.

V mojePPL si navíc zákazníci mohou uložit oblíbené kontakty, na které posílají zásilky často. V nejbližších týdnech bude možné změřit zásilku pomocí fotoaparátu v telefonu, zákazníci si tak nebudou muset dělat starosti s přeměřováním a s tím spojeným výběrem velikosti a ceny zásilky.

(lan)

Foto: PPL

spinner