Přejmenovaná TNT Post se bude věnovat i adresnému doručování

TNT POST

Agentura pro distribuci a marketing (ADM), která se zabývá neadresnou distribucí letáků a reklamních materiálů, změnila jméno na TNT Post ČR, s. r. o. Na konci května o tom na tiskové konferenci v Praze informoval generální ředitel TNT Post – členské firmy koncernu TNT – Petr Zháňal. Změna názvu podle něj odpovídá strategii nadnárodní společnosti TNT N.V. (TNT), která je globálním poskytovatelem expresních a poštovních služeb. „Přejmenování společnosti na TNT Post ČR je pro nás výzvou k dalšímu zlepšování našich služeb, nabídce nových produktů a upevňování pozice lídra na trhu v oblasti neadresného doručování,“ řekl Petr Zháňal. „Dis- tribuce reklamních materiálů patří k nejlépe využitým formám prezentace produktů a služeb,“ dodal. Podle Petra Zháňala se společnost nově zaměří i na poskytování adresných doručovacích služeb pro firmy. „Skončili jsme pilotní projekt adresné distribuce a nyní již nabízíme klientům limitované služby,“ uvedl. Nový produkt, který TNT Post hodlá dále rozšiřovat, nabízí doručení nikoli v co nejkratším čase (například do 24 hodin), ale v průběhu jednoho týdne, což u obchodních tiskovin stačí. Společnost Agentura pro distribuci a marketing (ADM) prováděla distribuci letáků a reklamních materiálů do schránek domácností a firem na celém území České republiky. Jejím vlastníkem byla poštovní divize nizozemské skupiny TNT (TNT Post), která v roce 2004 skoupila zbývající podíly od minoritních vlastníků a zakladatelů společnosti. Nyní se společnost postupně plně začleňuje do struktur skupiny a v souvislosti s tím mění i jméno. TNT Post působí v oboru neadresného doručování nejen v Nizozemsku a České republice, ale i v mnoha dalších evropských zemích, například v Německu, Rakousku, Belgii, Polsku, na Slovensku, v Itálii a Velké Británii. V ČR TNT Post provozuje vlastní distribuční síť s dvanácti tisíci distributory. (pat) www.tntpost.cz

spinner