23. listopadu 2006
Nabídka srovnání pojišťovacích produktů různých pojišťoven a následného sjednání pojištění prostřednictvím internetu nebo telefonu je součástí nové strategie, kterou hodlá do budoucna prosazovat společnost Callin. O rozšíření rozsahu služeb její zástupci informovali na konci října na tiskové konferenci v Praze. „Již při vstupu Callinu na trh v minulém roce jsme naznačovali, že bychom v budoucnu mohli nabízet i produkty jiných pojišťoven, a ten čas právě přišel,“ komentoval rozšíření původní strategie ředitel společnosti Filip Kahoun. Callin vstoupil na český pojistný trh v loňském roce a stal se první firmou v České republice, která řidičům nabídla možnost sjednání povinného ručení výhradně přímými distribučními kanály, tedy po telefonu a přes internet. V té době ovšem prodávala pouze produkt připravený ve spolupráci s Českou pojišťovnou. Internetový srovnávač vyhledá nejlepší nabídky Nyní společnost zákazníkům předkládá možnost srovnání deseti produktů povinného ručení od všech devíti pojišťoven, jež je na českém trhu nabízejí. „Princip takzvaných agregátorů (srovnávačů pojištění) je v mnoha zahraničních zemích velmi oblíben a například ve Velké Británii jej využívá ke sjednání pojištění povinného ručení polovina všech řidičů. I u nás tento trend nabírá na síle,“ uvedl Filip Kahoun. I když myšlenka srovnání povinného ručení není na českém trhu nová, žádný obdobný projekt zatím nedosáhl takového rozsahu jako Callin. Nový internetový srovnávač na základě zadaných údajů vyhledává mezi více než 18 tisíci možnostmi takové nabídky povinného ručení, které nejlépe vyhovují potřebám a profilu konkrétního řidiče. Osm z uvedených deseti pojištění mohou zákazníci rovnou sjednat. Za sjednání po telefonu či internetu kupující získává automaticky slevu, která je u každé z pojišťoven různá, ale může dosáhnout až deseti procent z celkové ceny povinného ručení. Kontaktní centrum nabízí nepřetržitou telefonickou podporu Nezanedbatelnou výhodou portálu je podle Filipa Kahouna možnost podpory operátorů kontaktního centra. Jsou klientům k dispozici jak na telefonu, tak i přímo na samotném portálu prostřednictvím komunikační aplikace podobné populárnímu ICQ. Telefonická podpora je v provozu 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, internetová podpora operátorů funguje od 8.00 do 19.00 hodin v pracovní dny a od 9.00 do 15.00 hodin o víkendech a svátcích. Vedle povinného ručení si zákazníci Callinu od října mohou na internetu srovnat a sjednat také cestovní pojištění. Další druhy pojištění by podle společnosti měly brzy následovat. „Zákazníkům chceme do budoucna nabízet možnost komplexního srovnávání služeb jednotlivých pojišťoven a následné sjednání vybraného pojištění přes přímé distribuční kanály,“ řekl Filip Kahoun. Společnost Callin je členem finanční skupiny PPF.
(jet) www.callin.cz